Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Det er sjovt, at de to produkter, jeg har været mest næsten-men-ikke-helt-i-mål med i nyere tid begge er kommet med en opdateret version.

Det er sjovt, at de to produkter, jeg har været mest næsten-men-ikke-helt-i-mål med i nyere tid begge er kommet med en opdateret version.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
4 Indlæg 2 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
    mjj@mstdn.dkM This user is from outside of this forum
    mjj@mstdn.dk
    wrote sidst redigeret af

Det er sjovt, at de to produkter, jeg har været mest næsten-men-ikke-helt-i-mål med i nyere tid begge er kommet med en opdateret version.
    Nubia Air, der som telefon skuffede på kamera og signalstyrke, er kommet med en Nubia Air Pro, som angiveligt skulle være tættere på målet:
    https://www.nubia.com/en/products/smartphones/nubia/nubia-air-pro.html
    Min trods alt bedste e-bogslæser Boox Go 6, som ærligt talt skuffede på tempoet - den er sløv til navigation og til at åbne ting, om end tempoet er nogenlunde med læsning i den indbyggede ePub-app - er kommet i en Boox Go 6 Gen II, som dels nu kan bruges med en pen som notesbog, dels skulle være alvorligt mere snappy og ser sådan ud på videoerne, ikke mindst fordi den gik fra 2GB RAM til 3:
    https://shop.boox.com/products/go6gen2

Så et spørgsmålet jo så bare, om de får en god start til at nå i mål, eller at anskaffe den nye vil være som at gå tilbage til en fuser...

sam@social.data.coopS 1 Reply Last reply
    0
    • mjj@mstdn.dkM mjj@mstdn.dk

Nubia Air, der som telefon skuffede på kamera og signalstyrke, er kommet med en Nubia Air Pro, som angiveligt skulle være tættere på målet:
      https://www.nubia.com/en/products/smartphones/nubia/nubia-air-pro.html
      Min trods alt bedste e-bogslæser Boox Go 6, som ærligt talt skuffede på tempoet - den er sløv til navigation og til at åbne ting, om end tempoet er nogenlunde med læsning i den indbyggede ePub-app - er kommet i en Boox Go 6 Gen II, som dels nu kan bruges med en pen som notesbog, dels skulle være alvorligt mere snappy og ser sådan ud på videoerne, ikke mindst fordi den gik fra 2GB RAM til 3:
      https://shop.boox.com/products/go6gen2

Så et spørgsmålet jo så bare, om de får en god start til at nå i mål, eller at anskaffe den nye vil være som at gå tilbage til en fuser...

sam@social.data.coopS This user is from outside of this forum
      sam@social.data.coop
      wrote sidst redigeret af

@mjj Jeg kender ikke Nubia. Men ved første øjekast bliver jeg skræmt væk af hvor mange gange der står AI på deres produktside 😞

Et andet rødt flag er også deres marketing omkring vandtæthed. IP68, "perfect companion" til undervandsfotografi + et billede taget med mobilen af en dykker, men så dækker de ikke vandskader under garantien. Jeg ved godt de ikke er de eneste der gør den slags, men stadig.

mjj@mstdn.dkM 1 Reply Last reply
      0
      • sam@social.data.coopS sam@social.data.coop

@mjj Jeg kender ikke Nubia. Men ved første øjekast bliver jeg skræmt væk af hvor mange gange der står AI på deres produktside 😞

Et andet rødt flag er også deres marketing omkring vandtæthed. IP68, "perfect companion" til undervandsfotografi + et billede taget med mobilen af en dykker, men så dækker de ikke vandskader under garantien. Jeg ved godt de ikke er de eneste der gør den slags, men stadig.

mjj@mstdn.dk
        wrote sidst redigeret af

@sam I den første, jeg har, kan man ignorere AI-delen som på de andre telefoner, jeg har...

sam@social.data.coopS 1 Reply Last reply
        0
        • mjj@mstdn.dkM mjj@mstdn.dk

@sam I den første, jeg har, kan man ignorere AI-delen som på de andre telefoner, jeg har...

sam@social.data.coop
          wrote sidst redigeret af

@mjj Ja okay. Hvilket OS kører den med? Jeg går ud fra det er noget Android, men jeg kan ikke lige se det på deres side. Er det mon open source?

1 Reply Last reply
          0
          Svar
          • Svar som emne
          Login for at svare
          • Ældste til nyeste
          • Nyeste til ældste
          • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.