Aftenens film er intet gæt (det har en anden jo allerede sørget for - og jeg kunne ikke sige meget uden at afsløre den 😂)
-
Aftenens film er intet gæt (det har en anden jo allerede sørget for - og jeg kunne ikke sige meget uden at afsløre den
)
-
Aftenens film er intet gæt (det har en anden jo allerede sørget for - og jeg kunne ikke sige meget uden at afsløre den
)
@MThaastrup Jeg gætter på Det Sjette Element.
Hvad vinder jeg?
-
@MThaastrup Jeg gætter på Det Sjette Element.
Hvad vinder jeg?
@holsta En blå kuglepen der ikke virker, en gåtur til Polen eller retten til at gætte igen
-
)
Uuuhhhhh! Den er god jo! God fornøjelse!
-
@holsta En blå kuglepen der ikke virker, en gåtur til Polen eller retten til at gætte igen
@MThaastrup @holsta hvis Alex ikke vil have kuglepennen, er jeg muligvis interesseret. Checker lige med baglandet.
-
@MThaastrup @holsta hvis Alex ikke vil have kuglepennen, er jeg muligvis interesseret. Checker lige med baglandet.
-
Uuuhhhhh! Den er god jo! God fornøjelse!
@folfdk Tak tak, jeg er så gammel, at jeg så den i bio
-
@folfdk Tak tak, jeg er så gammel, at jeg så den i bio
@MThaastrup @folfdk Det gjorde jeg også
Tror faktisk endda det var i CineMaxx i Aarhus?
Det tror jeg næsten, for vi havde kun Grand Teatret her i Randers dengang, og det var et værre bøvl, hver gang jeg skulle i bio, fordi der var trapper. Kørestol + trapper = no-go!
Nå, men... Det er en af mine favoritfilm
-
Det tror jeg næsten, for vi havde kun Grand Teatret her i Randers dengang, og det var et værre bøvl, hver gang jeg skulle i bio, fordi der var trapper. Kørestol + trapper = no-go!
Jeg bliver altid overrasket over at Luke Perry er med
-
Jeg bliver altid overrasket over at Luke Perry er med
@folfdk @MThaastrup Ja, det var omtrent lige så overraskende som at se Frank Hvam i Game of Thrones
-
@folfdk @MThaastrup Ja, det var omtrent lige så overraskende som at se Frank Hvam i Game of Thrones
Aziz - lights!
(Perry, altså)
-
@simonjust @folfdk Mit var i Odense
-
Aziz - lights!
(Perry, altså)
@MThaastrup @simonjust @folfdk Jeg har glemt om det er Perry der råber eller ham den ældre forsker
?
-
@MThaastrup @simonjust @folfdk Jeg har glemt om det er Perry der råber eller ham den ældre forsker
?
@tofticles @simonjust @folfdk Forskeren. Og så gentager han, og sætter en streg for antal gange, det er sagt