Stop.
-
@fanden @svedigtype @simonjust jeg forstår ikke hvordan I kan poste billeder, når der er blevet sagt STOP. Jeg venter bare på at Simon siger START igen. Gerne snart, min næse klør.
@infonauten @fanden @svedigtype Ok, det kan vi jo ikke have, men det ender nok i et nys
Start. Timeren er sat til næste kaffeslurk.
-
@infonauten @fanden @svedigtype Ok, det kan vi jo ikke have, men det ender nok i et nys
Start. Timeren er sat til næste kaffeslurk.
@fanden @svedigtype @infonauten @m
Så er jeg med - så kan jeg også lige flashe mit oldschool BSG-krus
Skål
-
@fanden @svedigtype @infonauten @m
Så er jeg med - så kan jeg også lige flashe mit oldschool BSG-krus
Skål
@simonjust @fanden @svedigtype @infonauten @m Herfra - på vej ud for at tanke mit København-krus.
-
@simonjust @fanden @svedigtype @infonauten @m Herfra - på vej ud for at tanke mit København-krus.
@mjj @fanden @svedigtype @infonauten @m Smukt! Grafikerdelen af mig er vild med den slags illustrationer
Skål!
-
@mjj @fanden @svedigtype @infonauten @m Smukt! Grafikerdelen af mig er vild med den slags illustrationer
Skål!
@simonjust @mjj @fanden @svedigtype @infonauten @m Skååål!
Jeg fik denne dejlige kop med ud, da jeg forlod bygningen i 2007️ … har ikke tabt den på gulvet endnu
-
@simonjust @mjj @fanden @svedigtype @infonauten @m Skååål!
Jeg fik denne dejlige kop med ud, da jeg forlod bygningen i 2007️ … har ikke tabt den på gulvet endnu
@anport @mjj @fanden @svedigtype @infonauten @m Skål!
(beklager forsinkelsen, du har nok drukket kaffen nu)
Jeg har kun set UN-bygningen udefra i New York, men det er lidt af et byggeri
-
@anport @mjj @fanden @svedigtype @infonauten @m Skål!
(beklager forsinkelsen, du har nok drukket kaffen nu)
Jeg har kun set UN-bygningen udefra i New York, men det er lidt af et byggeri
@simonjust Jeg har en gammel ven, som arbejdede dér dengang, så min hustru og jeg fik den helt store rundvisning … Han blev i øvrigt senere forflyttet til FNs kontorer i Katmandu, så i 2014 besøgte vi ham dér
-
@simonjust Jeg har en gammel ven, som arbejdede dér dengang, så min hustru og jeg fik den helt store rundvisning … Han blev i øvrigt senere forflyttet til FNs kontorer i Katmandu, så i 2014 besøgte vi ham dér
@anport Fedt!
Nepal ville jeg også gerne se, men tvivler på terrænet er til en kørestol
-
@anport Fedt!
Nepal ville jeg også gerne se, men tvivler på terrænet er til en kørestol
@simonjust nej, Nepal er nok ikke særligt godt i en kørestol. Jeg kan huske den store ringvej omkring Katmandu var en grusvej, der genererede en kæmpe støvsky. Som at ryge 50 smøger på 30 minutter, hvis ikke man rullede bilvinduerne op. Og de asfalterede veje inde i midtbyen var fuld af små og store huller. Det var i 2014, så der kan selvfølgelig være sket lidt forbedringer på det punkt her 11 år senere.
-
@simonjust nej, Nepal er nok ikke særligt godt i en kørestol. Jeg kan huske den store ringvej omkring Katmandu var en grusvej, der genererede en kæmpe støvsky. Som at ryge 50 smøger på 30 minutter, hvis ikke man rullede bilvinduerne op. Og de asfalterede veje inde i midtbyen var fuld af små og store huller. Det var i 2014, så der kan selvfølgelig være sket lidt forbedringer på det punkt her 11 år senere.
@anport Det lyder sgu vildt
Jeg plejer at hoppe på Google Maps’ Street View for at få en fornemmelse af omgivelserne… Tror jeg hopper en tur til Katmandu i aften
-
@anport Det lyder sgu vildt
Jeg plejer at hoppe på Google Maps’ Street View for at få en fornemmelse af omgivelserne… Tror jeg hopper en tur til Katmandu i aften
@simonjust god fornøjelse
Der var jo et kæmpe jordskælv i 2015, måske ser det hele lidt anderledes i dag efter genopbygningen (håber jeg).
(Og FN flyttede i øvrigt efterfølgende en stor del af deres kontorer til Bangkok og min ven flyttede med, så vi besøgte ham der i 2016 :))