Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Det her i stedet for Karl Mar's mande kurser?

Det her i stedet for Karl Mar's mande kurser?

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
10 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
    aj42@helvede.netA This user is from outside of this forum
    aj42@helvede.net
    wrote sidst redigeret af

Det her i stedet for Karl Mar's mande kurser? Det er en skræmmende og ødelæggende tendens som vi bliver nødt at tale HØJT om. Vi vil ikke tilbage, vi vil fremad!!! ✊🏻✊🏻

https://www.tv2kosmopol.dk/koebenhavn/thomas-vil-genopdrage-den-moderne-mand-4e0e3

simonjust@mstdn.dkS 1 Reply Last reply
    0
    • aj42@helvede.netA aj42@helvede.net

Det her i stedet for Karl Mar's mande kurser? Det er en skræmmende og ødelæggende tendens som vi bliver nødt at tale HØJT om. Vi vil ikke tilbage, vi vil fremad!!! ✊🏻✊🏻

https://www.tv2kosmopol.dk/koebenhavn/thomas-vil-genopdrage-den-moderne-mand-4e0e3

simonjust@mstdn.dkS This user is from outside of this forum
      simonjust@mstdn.dk
      wrote sidst redigeret af

@aj42 Jeg synes der er rigeligt med machocrap i samfundet. Han savner vist bare en platform...

aj42@helvede.netA 1 Reply Last reply
      0
      • simonjust@mstdn.dkS simonjust@mstdn.dk

@aj42 Jeg synes der er rigeligt med machocrap i samfundet. Han savner vist bare en platform...

aj42@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@simonjust dét er der mange der gør - eller de har flere platforme, hovedsageligt på mainstream i #dkmedier, hvilket er meget sørgeligt 😬

0

@simonjust dét er der mange der gør - eller de har flere platforme, hovedsageligt på mainstream i #dkmedier, hvilket er meget sørgeligt 😬

simonjust@mstdn.dk
          wrote sidst redigeret af

@aj42 Ja, det er også derfor at jeg reagerer forholdsvist kraftigt - for jeg hader den slags "Sådan bør du være"-artikler (men det er supergodt, du bringer den på bane!).

Det er netop samfundets forsøg på at putte folk i bestemte kasser, der gør, at så mange går rundt og har ondt i maven, fordi de føler de skal spille bestemte roller for at bejle til nogen eller noget.

0

@aj42 Ja, det er også derfor at jeg reagerer forholdsvist kraftigt - for jeg hader den slags "Sådan bør du være"-artikler (men det er supergodt, du bringer den på bane!).

Det er netop samfundets forsøg på at putte folk i bestemte kasser, der gør, at så mange går rundt og har ondt i maven, fordi de føler de skal spille bestemte roller for at bejle til nogen eller noget.

aj42@helvede.net
            wrote sidst redigeret af

@simonjust Enig! Vi kan / skal ikke kun spille en rolle; vi skal spille den rigtige rolle. Og denne er forskellig fra person til person. Men grundlæggende bør det være en rolle, hvor vi også tager hensyn til andre end os selv. Og lige dér fejler disse mandefællesskaber BIG TIME!

0

@simonjust Enig! Vi kan / skal ikke kun spille en rolle; vi skal spille den rigtige rolle. Og denne er forskellig fra person til person. Men grundlæggende bør det være en rolle, hvor vi også tager hensyn til andre end os selv. Og lige dér fejler disse mandefællesskaber BIG TIME!

simonjust@mstdn.dk
              wrote sidst redigeret af

@aj42 Præcis! Hensyn. Jeg kan ikke slet ikke have, hvis folk forveksler det med "pleasing", som artiklen meget tydeligt bærer præg af

0

@aj42 Præcis! Hensyn. Jeg kan ikke slet ikke have, hvis folk forveksler det med "pleasing", som artiklen meget tydeligt bærer præg af

aj42@helvede.net
                wrote sidst redigeret af

@simonjust pleasing er et ret nedern koncept 😬🤢

0

@simonjust pleasing er et ret nedern koncept 😬🤢

simonjust@mstdn.dk
                  wrote sidst redigeret af

@aj42 Mja.. Det ligger implicit i hans argumentation, at pleaseren skal "sige fra" og "kræve sin ret" - men hvorfor er vi endt der? Fordi der er nogen, der udnytter pleaserens godhed.

Men udover at manden i artiklen har en vare, han skal sælge, så ku' han gøre sig arbejdsløs ved i stedet at tale for, at vi undlod at iscenesætte parforhold som noget, der er en hierakisk kampplads, hvor glubske mænner står på lur for at stjæle ens partner, hvis man er for vattet og blød.

Hvis jeg havde en partner, og hun begyndte at kigge efter andre mænd, fordi hun ikke synes, jeg er mandemand nok, så sku' vi nok ikke have været sammen i første omgang.

svedigtype@helvede.netS 1 Reply Last reply
                  0

@aj42 Mja.. Det ligger implicit i hans argumentation, at pleaseren skal "sige fra" og "kræve sin ret" - men hvorfor er vi endt der? Fordi der er nogen, der udnytter pleaserens godhed.

Men udover at manden i artiklen har en vare, han skal sælge, så ku' han gøre sig arbejdsløs ved i stedet at tale for, at vi undlod at iscenesætte parforhold som noget, der er en hierakisk kampplads, hvor glubske mænner står på lur for at stjæle ens partner, hvis man er for vattet og blød.

Hvis jeg havde en partner, og hun begyndte at kigge efter andre mænd, fordi hun ikke synes, jeg er mandemand nok, så sku' vi nok ikke have været sammen i første omgang.

svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
                    svedigtype@helvede.netS This user is from outside of this forum
                    svedigtype@helvede.net
                    wrote sidst redigeret af

@simonjust @aj42 Nu er jeg jo ikke mand, men ... 😁😂

"Kort sagt går det ud på at mænd skal påtage sig en klassisk, arketypisk manderolle på sig, fordi det er det, kvinder vil have."

Nå?! Altså, jeg tror gerne at mennesker, heriblandt kvinder, gerne vil have partnere der kender dem selv, og der tør vise dem selv sårbart og ærligt, og som er interesserede i et respektfuldt, gensidigt parforhold.

Ikke en som spiller en rolle. Faktisk stort nej tak til det.

mthaastrup@helvede.netM 1 Reply Last reply
                    0
                    • svedigtype@helvede.netS svedigtype@helvede.net

@simonjust @aj42 Nu er jeg jo ikke mand, men ... 😁😂

"Kort sagt går det ud på at mænd skal påtage sig en klassisk, arketypisk manderolle på sig, fordi det er det, kvinder vil have."

Nå?! Altså, jeg tror gerne at mennesker, heriblandt kvinder, gerne vil have partnere der kender dem selv, og der tør vise dem selv sårbart og ærligt, og som er interesserede i et respektfuldt, gensidigt parforhold.

Ikke en som spiller en rolle. Faktisk stort nej tak til det.

mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.netM This user is from outside of this forum
                      mthaastrup@helvede.net
                      wrote sidst redigeret af

@svedigtype @simonjust @aj42 I second that!

1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.