Hvilke officielle myndigheder/politikere har en fedikonto?
-
Sammen med politiker for KD @naarestrup@mastodon.social
og @rodtvenstre@mastodon.social
Tror også pelle dragsted har en desværre inaktiv (for nu) profil...
Og så har europa kommisionen en.
Men generelt burde flere være på, og det er absurd af fx myndigheder og beredskab er bundet op på X.
Men det positive er at det giver ro til at kigge på andre ting end parlamentarisk politik. Fx klimaretfærdigheds grupper fra det globale syd, data aktivister fra norge og anarkister fra indonesien.
Komme lidt ud af ekkokammeret
-
Hvilke officielle myndigheder/politikere har en fedikonto? Nogen eksempler?
Pls boost.
-
@benjaminlj @andreas Tak. Jeg er bare ikke så god til at være aktiv herinde. Synes det er lidt bøvlet med servere og at man skal logge ind hele tiden. Men det er jo bare en vanesag i bund og grund
-
@benjaminlj @andreas Tak. Jeg er bare ikke så god til at være aktiv herinde. Synes det er lidt bøvlet med servere og at man skal logge ind hele tiden. Men det er jo bare en vanesag i bund og grund
@karmel80
Er det noget vi kan gøre for at hjælpe til med at det bliver mere attraktivt for dig?Jeg bruger selv app'en Tusky på min Android telefon, og der sker jeg ikke logge ind hele tiden, så hvis det er en specific ting du bøvler med er der måske nogle løsninger? (Jeg ved det også er gode apps på iOS)
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
-
Pls boost.
@andreas @naarestrup (KD)
-
Pls boost.
@andreas @jrossstocholm@friendica.dk der er også Margrete Auken: @MargreteAuken
-
Pls boost.
@andreas
@Alternativet
@minkonto (Å)
@Mads5408 (Å)
@jonathanries (Å lokalt nørrebro) -
Pls boost.
-
Sammen med politiker for KD @naarestrup@mastodon.social
og @rodtvenstre@mastodon.social
Tror også pelle dragsted har en desværre inaktiv (for nu) profil...
Og så har europa kommisionen en.
Men generelt burde flere være på, og det er absurd af fx myndigheder og beredskab er bundet op på X.
Men det positive er at det giver ro til at kigge på andre ting end parlamentarisk politik. Fx klimaretfærdigheds grupper fra det globale syd, data aktivister fra norge og anarkister fra indonesien.
Komme lidt ud af ekkokammeret
Jamen er jo altid dejligt med aktive politikere, sådan nærmest fra nærområdet. Er jo selv baseret i Assens.
Jeg prøver i det hele taget at både være til stede og aktiv på de "alternative" platforme, ikke mindst de jeg også politisk ser en stor vigtighed i alternativer til Meta, Microsoft og lignende.
-
@karmel80
Er det noget vi kan gøre for at hjælpe til med at det bliver mere attraktivt for dig?Jeg bruger selv app'en Tusky på min Android telefon, og der sker jeg ikke logge ind hele tiden, så hvis det er en specific ting du bøvler med er der måske nogle løsninger? (Jeg ved det også er gode apps på iOS)
@karmel80
@folfdk @benjaminlj @andreasIce Cubes (iOS) kan administrere flere konti ad gangen
https://apps.apple.com/us/app/ice-cubes-for-mastodon/id6444915884
-
@andreas @jrossstocholm@friendica.dk der er også Margrete Auken: @MargreteAuken
@jrossstocholm@mstdn.dk @andreas @jrossstocholm@friendica.dk er hele respublicae.eu ikke kun en envejskanal fra X/Twitter? Kan huske at jeg har forsøgt at gøre ejeren opmærksom på at folk ikke forstår at det er tilfældet. Trist at der stadig ikke er gjort noget ved det. Og ingen skam i at du også er blevet snydt for resten!
Jeg satte et block eller mute for respublicae.eu for social.data.coop i sin tid af den grun (desværre ophævet nu pga. larm fra et tidligere medlem).