Nyt fra Matrix-filmfronten
-
Nyt fra Matrix-filmfronten:
"Warner Bros. Confirms Fifth MATRIX Movie, But Who Will Star?"
https://nerdist.com/article/warner-bros-confirms-fifth-matrix-movie-drew-goddard-directing/Mit take: Historien om Neo er ved at være tyndslidt og kedelig, så lav et sceneskift og giv Trinity (Carrie-Ann Moss) hovedrollen.
@simonjust Jeg kunne foretrække et remake af Johnny Mnemonic.
-
@mjj Den var god!
-
@mjj @simonjust Well neuromancer kommer snart som serie

-
https://nerdist.com/article/warner-bros-confirms-fifth-matrix-movie-drew-goddard-directing/Mit take: Historien om Neo er ved at være tyndslidt og kedelig, så lav et sceneskift og giv Trinity (Carrie-Ann Moss) hovedrollen.
@simonjust jeg kunne godt lide både 1,2 og 3.
Jeg har ikke kunnet slæbe mig til at se nummer 4.
-
@simonjust gad vide om det bliver en prequel - Det kunne faktisk måske være interessant at se hvordan maskinerne vandt.
-
@simonjust gad vide om det bliver en prequel - Det kunne faktisk måske være interessant at se hvordan maskinerne vandt.
@benjaminlj @simonjust ja, jeg forestiller mig også de går den vej
-
@benjaminlj @simonjust ja, jeg forestiller mig også de går den vej
@reynir @benjaminlj @simonjust Så I mener det bliver en samtidsdokumentar?

-
@benjaminlj @reynir Det håber jeg, og hvis den så får samme kreative vildskab, som der var i den oprindelige Matrix, så kunne de godt gå hen og redde franchisen.
De laver så nok "et Disney-move" og forsøger at åbne prequel-historien så meget op, at de kan tærske langhalm på flere historier, de næste 50 år

-
@pmakholm Jeg kan faktisk heller ikke huske 4'eren - min hjerne sorterer dem fra, fordi der ikke har været fixpunkter i historien
Men det var vist noget med, at Neo og Trinity ikke kan huske hinanden og så skal de vækkes.
@simonjust @pmakholm jeg har tilsyneladende slet ikke set den 4. Men der er flere skuespillere fra Sense8 med, så måske skulle jeg…
-
@simonjust @pmakholm jeg har tilsyneladende slet ikke set den 4. Men der er flere skuespillere fra Sense8 med, så måske skulle jeg…
-
@reynir @benjaminlj @simonjust Så I mener det bliver en samtidsdokumentar?

@fanden @reynir @simonjust ja, det tænker jeg. Om hvordan firmaerne der laver maskinerne havde rivende udvikling og vækst, fik politikerne til at gå med på at fjerne lovgivning der stod i vejen, befolkningen var splittet i dem der støttede maskinerne og dem der var imod. Det er helt oplagt!
-
@simonjust @pmakholm sense8 er en af de bedste serier nogensinde.
-
@simonjust @pmakholm sense8 er en af de bedste serier nogensinde.
-
@fanden @reynir @simonjust ja, det tænker jeg. Om hvordan firmaerne der laver maskinerne havde rivende udvikling og vækst, fik politikerne til at gå med på at fjerne lovgivning der stod i vejen, befolkningen var splittet i dem der støttede maskinerne og dem der var imod. Det er helt oplagt!
@fanden @reynir @simonjust kunne være sjovt at se folk være sådan helt "Maskinerne er bare et værktøj - de gør mig langt mere effektiv i mit arbejde." i konteksten af at være en prequel til The Matrix.

-
@benjaminlj @reynir Det håber jeg, og hvis den så får samme kreative vildskab, som der var i den oprindelige Matrix, så kunne de godt gå hen og redde franchisen.
De laver så nok "et Disney-move" og forsøger at åbne prequel-historien så meget op, at de kan tærske langhalm på flere historier, de næste 50 år

@simonjust @reynir lyder meget sandsynligt!
-
@simonjust @pmakholm det er den. Jeg genså for nylig.
-
@borup Sens8 er der med alle klonerne af samne kvinde, ikke?
Jeg mindes ikke jeg var helt tilfreds med slutningen, men ellers var det en fed serie.
-
@fanden @reynir @simonjust kunne være sjovt at se folk være sådan helt "Maskinerne er bare et værktøj - de gør mig langt mere effektiv i mit arbejde." i konteksten af at være en prequel til The Matrix.

@benjaminlj @reynir @simonjust ...men ved vi med sikkerhed, at søstrene Wachowski ikke har drukket "AI"-koolaiden?
-
@borup Sens8 er der med alle klonerne af samne kvinde, ikke?
Jeg mindes ikke jeg var helt tilfreds med slutningen, men ellers var det en fed serie.
@pmakholm @simonjust nej ikke den. Jeg kan ikke beskrive uden spoilers. Se den!
-
@borup @simonjust @pmakholm Den er hvad den er. Den er sådan lidt Matrix-udgaven af Avatar. Sådan pænt lavet, sød nok, ok skuespil indimellem, men ikke en banebrydende historie.
Den kan sagtens køre en fredag aften.