Jeg skal afholde et event om migrering fra big tech eller i hvert fald fra US-baserede.
-
Jeg skal afholde et event om migrering fra big tech eller i hvert fald fra US-baserede.
Men jeg mangler et godt, beskrivende navn til det.
Hvad skal vi kalde det?(og hvis nogen ligger inde noter/slides fra lignende, tager jeg gerne imod
)
-
Men jeg mangler et godt, beskrivende navn til det.
Hvad skal vi kalde det?(og hvis nogen ligger inde noter/slides fra lignende, tager jeg gerne imod
)
@Ellegaarddk tænker du et navn på dansk eller engelsk?
-
@Ellegaarddk tænker du et navn på dansk eller engelsk?
@anport Det er et svært spørgsmål!
Jeg er faktisk meget i tvivl, for det vil ramme vidt forskellige målgrupper i denne sammenhæng.
Men da jeg forventer at det meste vil foregå på dansk, så titlen nok også hellere være på dansk. -
@anport Det er et svært spørgsmål!
Jeg er faktisk meget i tvivl, for det vil ramme vidt forskellige målgrupper i denne sammenhæng.
Men da jeg forventer at det meste vil foregå på dansk, så titlen nok også hellere være på dansk.@Ellegaarddk og på hvilket niveau er de mennesker, du henvender dig til? Kender din målgruppe eksempelvis til udtrykket ‘Big Tech’? Ved de i forvejen hvad eksempelvis Linux er?
-
@Ellegaarddk og på hvilket niveau er de mennesker, du henvender dig til? Kender din målgruppe eksempelvis til udtrykket ‘Big Tech’? Ved de i forvejen hvad eksempelvis Linux er?
@anport Ja og ja.
Det er rettet mod dem, der er klar til at flytte; har gjort sig overvejelser og kigget lidt på det, men er usikre på hvordan og til hvad. -
@anport Ja og ja.
Det er rettet mod dem, der er klar til at flytte; har gjort sig overvejelser og kigget lidt på det, men er usikre på hvordan og til hvad.@Ellegaarddk @anport noget med "kontrol"over egne data og enheder evt som undertitlen
Det vigtigste for mig er at man kan bestemme hvad man gør og hvornår.
Vi accepterer ikke som samfund at en teleudbyder ejere vores tlf nr, vi kan relativt nemt skift udbyder. Samme burde være gældende for vores data og services.
Btw mange vil gerne det hele, så en smule forventningsafstemning vil IMHO være vigtigt på den slags events
Start eksempelvis med at oprette en ny email et sted, inden du flytter
-
@Ellegaarddk @anport noget med "kontrol"over egne data og enheder evt som undertitlen
Det vigtigste for mig er at man kan bestemme hvad man gør og hvornår.
Vi accepterer ikke som samfund at en teleudbyder ejere vores tlf nr, vi kan relativt nemt skift udbyder. Samme burde være gældende for vores data og services.
Btw mange vil gerne det hele, så en smule forventningsafstemning vil IMHO være vigtigt på den slags events
Start eksempelvis med at oprette en ny email et sted, inden du flytter
@kramse @Ellegaarddk ja, jeg tænkte også i den stil ‘Få magten tilbage på din PC’ eller ‘Byg dit eget kontrolrum’ (begge med en kort forklarende undertitel’)
-
F folfdk@helvede.net shared this topic