Min søde mand laver kaffe til mig.
-
Min søde mand laver kaffe til mig. Det er hans bedste hobby ever 🥰
Hvis man kigger godt efter, ligner skummet (som blev for foamy efter hans mening, men jeg er nu godt tilfreds) lidt en russer med pelshat og -krave: -
Hvis man kigger godt efter, ligner skummet (som blev for foamy efter hans mening, men jeg er nu godt tilfreds) lidt en russer med pelshat og -krave:@tanyakaroli
Jeg kom til at tænke på denne her faktisk.
-
@tanyakaroli
Jeg kom til at tænke på denne her faktisk.
@heinzbeauvais nå ja, den er så fin!
-
Hvis man kigger godt efter, ligner skummet (som blev for foamy efter hans mening, men jeg er nu godt tilfreds) lidt en russer med pelshat og -krave:@tanyakaroli hvilken maskine? Det ser godt ud
-
@tanyakaroli hvilken maskine? Det ser godt ud
@FiJe det er faktisk en meget lille størrelse der opnår det rigtige antal bar ved håndkraft. En Picopresso: https://kaffeexpressen.dk/vare/picopesso-manuel-espressobrygger/
-
@FiJe det er faktisk en meget lille størrelse der opnår det rigtige antal bar ved håndkraft. En Picopresso: https://kaffeexpressen.dk/vare/picopesso-manuel-espressobrygger/
@FiJe nå ja, og så har han jo en separat mælkeskummer. I øvrigt bliver kaffebønnerne vejet og håndkværnet, og espressoen bliver også vejet så det er den helt rigtige mængde. Det er en videnskab (og en passion, tydeligvis)!
-
@FiJe nå ja, og så har han jo en separat mælkeskummer. I øvrigt bliver kaffebønnerne vejet og håndkværnet, og espressoen bliver også vejet så det er den helt rigtige mængde. Det er en videnskab (og en passion, tydeligvis)!
@tanyakaroli det er da next level prepper. Kaffe (espresso) uden el. Stærkt gået
-
@tanyakaroli det er da next level prepper. Kaffe (espresso) uden el. Stærkt gået
@FiJe han startede med at ville købe en fuldautomatisk maskine, men efterhånden som han så YouTube-videoer nok, ændrede fokus sig til at forstå kaffebrygningen. Og så tæller det nok også at jeg ikke er så begejstret over at bruge mange tusind kroner på en espressomaskine …