Okay, venner, jeg kunne godt lige bruge lidt hep og gode ønsker, for gemalen er vågnet med mellemørebetændelse, og der er præcis en uge til vi igen skal forsøge at komme til Japan på ferie (det blev, som I måske husker, aflyst i oktober da gemalen blev...
-
@tanyakaroli Aj, I er godt nok uheldige. God bedring til ham!
for, at rejsen lykkes på trods.
@Camlarsch Ja, det er jo skørt så tit han bliver syg lige op til afrejse. Man begynder at tænke at der også er noget psykisk 🧐
-
@tanyakaroli hep! Og krydsede fingre.
@infonauten Tak, Ulf! Jeg krydser også alt hvad jeg har
-
@AnnaOutOfSp4ce Ja, det er dér vi skal hen! Ud med dumme ører, ind med japansk arkitektur og mad
-
@tanyakaroli Ellers må du sgu tage afsted uden ham. Sig det til ham, så kan det være han kommer sig.
@stigcq (Det truede jeg med sidst, men så kunne jeg ikke nænne det)
-
@tanyakaroli fingers crossed
@anport Tak, Jacob!
-
Okay, venner, jeg kunne godt lige bruge lidt hep og gode ønsker, for gemalen er vågnet med mellemørebetændelse, og der er præcis en uge til vi igen skal forsøge at komme til Japan på ferie (det blev, som I måske husker, aflyst i oktober da gemalen blev alvorligt syg af forstoppelse)
@tanyakaroli VIL han faktisk til Japan med dig?
Håber der kommer ro på ørerne snart, så I kan komme afsted!
-
@Camlarsch Ja, det er jo skørt så tit han bliver syg lige op til afrejse. Man begynder at tænke at der også er noget psykisk 🧐
@tanyakaroli Man ved aldrig, jo. Der var en periode, hvor min mand stensikkert blev snotforkølet i det øjeblik, han fik ferie. Havde en teori om, at kroppen havde holdt stand indtil ferien - og så reagerede på en lidt for presset hverdag.
-
@tanyakaroli @Camlarsch
Jeg tror faktisk ikke det er unormalt at folk bliver syge når de får ferie, især hvis de har været stressede op til ferien, eller i længere tid.Det er et mønster vi har set i vores familie, og min mor har set samme mønster, efter mange år som leder.
Jeg har ingen anelse om hvad den fysiologiske forklaring bag det er, men man kan jo nemt fabulere.
Stakkels jer, og stakkels din mand. Jeg håber han når at blive rask
-
Okay, venner, jeg kunne godt lige bruge lidt hep og gode ønsker, for gemalen er vågnet med mellemørebetændelse, og der er præcis en uge til vi igen skal forsøge at komme til Japan på ferie (det blev, som I måske husker, aflyst i oktober da gemalen blev alvorligt syg af forstoppelse)
@tanyakaroli Hep, hep- og adgang til en infrarødlampe måske?
-
@tanyakaroli Arj, nu skal det øre da lige tage sig sammen!
-
@Koefoed tak, Lone! Jeg kan næsten ikke klare tanken om hvis det ikke går over i tide …
@tanyakaroli I know. Vi krydser fingre!
-
@tanyakaroli Åh altså. Fingers crossed
-
@tanyakaroli Åh altså. Fingers crossed
@MThaastrup Tak, Mette
-
@tanyakaroli Hep, hep- og adgang til en infrarødlampe måske?
@toooobeeee hjælper det? Det har jeg aldrig hørt om?
-
@tanyakaroli @Camlarsch
Jeg tror faktisk ikke det er unormalt at folk bliver syge når de får ferie, især hvis de har været stressede op til ferien, eller i længere tid.Det er et mønster vi har set i vores familie, og min mor har set samme mønster, efter mange år som leder.
Jeg har ingen anelse om hvad den fysiologiske forklaring bag det er, men man kan jo nemt fabulere.
Stakkels jer, og stakkels din mand. Jeg håber han når at blive rask
@Trine_DK Tak, Trine - ja, det håber vi også - inderligt! @Camlarsch
-
@tanyakaroli Man ved aldrig, jo. Der var en periode, hvor min mand stensikkert blev snotforkølet i det øjeblik, han fik ferie. Havde en teori om, at kroppen havde holdt stand indtil ferien - og så reagerede på en lidt for presset hverdag.
@Camlarsch Ja, det tænker jeg også. Men dette er op til ferien - jeg tror lidt det er angsten for at det går galt der udløser det. Selvopfyldende profeti?
-
@tanyakaroli VIL han faktisk til Japan med dig?
Håber der kommer ro på ørerne snart, så I kan komme afsted!
@fanden Haha, det er jo et godt spørgsmål
-
@tanyakaroli Arj, nu skal det øre da lige tage sig sammen!
@nerdd Det siger jeg videre til det (øret, altså)
-
@toooobeeee hjælper det? Det har jeg aldrig hørt om?
@tanyakaroli
vi har brugt det herhjemme når der var noget med ørene. Det er så sindsygt behageligt med den varme på siden af hovedet -
@tanyakaroli
vi har brugt det herhjemme når der var noget med ørene. Det er så sindsygt behageligt med den varme på siden af hovedet@toooobeeee må jeg spørge hvad for en I har? Jeg kan se vildt forskellige prisniveauer.