Jeg er just ankommet til Århus og har bænket mig i baren på Hotel Oasia hvor de til mit store held byder på et glas vin her om torsdagen kl 17-18.
-
Jeg er just ankommet til Århus og har bænket mig i baren på Hotel Oasia hvor de til mit store held byder på et glas vin her om torsdagen kl 17-18. Om lidt går jeg i Bruuns Bazar og køber noget thaimad, tror jeg (medmindre I har andre anbefalinger?).
I morgen står den på konference hele dagen: 7th Nordic Conference on Vilolent Extremism. Virkelig spændende! -
Jeg er just ankommet til Århus og har bænket mig i baren på Hotel Oasia hvor de til mit store held byder på et glas vin her om torsdagen kl 17-18. Om lidt går jeg i Bruuns Bazar og køber noget thaimad, tror jeg (medmindre I har andre anbefalinger?).
I morgen står den på konference hele dagen: 7th Nordic Conference on Vilolent Extremism. Virkelig spændende!@tanyakaroli Gå på streetfood i stedet, ligger ved rutebilsstationen 5 minutters gang fra Bruuns Bazaar.
-
@tanyakaroli Gå på streetfood i stedet, ligger ved rutebilsstationen 5 minutters gang fra Bruuns Bazaar.
@mok0 uuhh, et godt tip! Tak!
-
@mok0 uuhh, et godt tip! Tak!
@tanyakaroli @mok0 The Everest Kitchen på Street Food laver fantastisk nepalesisk mad. Deres Momo især er to die for
-
@tanyakaroli @mok0 The Everest Kitchen på Street Food laver fantastisk nepalesisk mad. Deres Momo især er to die for
-
@tanyakaroli Så må den være i baghånden til en anden lejlighed
-
@tanyakaroli Så må den være i baghånden til en anden lejlighed
-
@tanyakaroli Den slags burde ikke være lovligt at skrive om lige omkring aftensmadstid!
Hvor fandt du det henne?
-
I morgen står den på konference hele dagen: 7th Nordic Conference on Vilolent Extremism. Virkelig spændende!@tanyakaroli pis, jeg læste det kort som Violin Extremist
-
@tanyakaroli pis, jeg læste det kort som Violin Extremist
@boab det lyder som en folkemusiktrup!
-
@tanyakaroli Den slags burde ikke være lovligt at skrive om lige omkring aftensmadstid!
Hvor fandt du det henne?
-
Hvor fandt du det henne?
@nerdd
Nej, det burde det virkelig ikke! -
@nerdd
Nej, det burde det virkelig ikke! -
@tanyakaroli Jeg har godt lagt mærke til Popsicles, men jeg har aldrig prøvet deres is. Det må jeg da få lavet om på!
-
@tanyakaroli Jeg har godt lagt mærke til Popsicles, men jeg har aldrig prøvet deres is. Det må jeg da få lavet om på!