TypeError: unsupported operand type(s) for -: 'NoneType' and 'NoneType'
-
Hvordan går jeres dag?
-
Hvordan går jeres dag?
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@simonjust den der kernel skal bare slappe af.
-
@simonjust den der kernel skal bare slappe af.
Hvordan går jeres dag?
@infonauten Bedre end din. Jeg skal lige om lidt til at forsimple en bunke CSS vha. `color: light-dark(… , …);`.
-
@infonauten Bedre end din. Jeg skal lige om lidt til at forsimple en bunke CSS vha. `color: light-dark(… , …);`.
@nerdd thoughts and prayers.
-
@nerdd thoughts and prayers.
@infonauten Det bliver skidegodt. Jeg regner med, at det bliver til et commit med ca. -150 linjer 🥳
-
@infonauten Det bliver skidegodt. Jeg regner med, at det bliver til et commit med ca. -150 linjer 🥳
@nerdd @infonauten Det er de bedste commits, den slags.
-
@nerdd @infonauten Det er de bedste commits, den slags.
@liebach @infonauten Ja! Der er intet bedre end kode, der ikke findes længere.
-
@liebach @infonauten Ja! Der er intet bedre end kode, der ikke findes længere.
Dette indlæg er slettet!
@simonjust @liebach @infonauten Velbekomme. Husk også lige at tage et kig på `color-scheme` property’en! Den er ret vigtig, hvis du vil bruge `light-dark()` funktionen

-
@simonjust @liebach @infonauten Velbekomme. Husk også lige at tage et kig på `color-scheme` property’en! Den er ret vigtig, hvis du vil bruge `light-dark()` funktionen
Dette indlæg er slettet!
@simonjust @liebach @infonauten Det var i hvert fald forskellen på “#&%#$, hvorfor virker det lort ikke?!” og “Ohohoho, det er fedt, det her!” for mig

-
@simonjust @liebach @infonauten Det var i hvert fald forskellen på “#&%#$, hvorfor virker det lort ikke?!” og “Ohohoho, det er fedt, det her!” for mig
Dette indlæg er slettet!
@simonjust @liebach @infonauten Ja, det ville da egentlig være praktisk. Inspector’en i dev tooling’en kan jo allerede vise, hvis en property indeholder en ugyldig værdi. Den funktionalitet kunne blot udvides.
-
@simonjust @liebach @infonauten Ja, det ville da egentlig være praktisk. Inspector’en i dev tooling’en kan jo allerede vise, hvis en property indeholder en ugyldig værdi. Den funktionalitet kunne blot udvides.
Dette indlæg er slettet!