Godmorgen fra ebeltoftegnen.
-
Godmorgen fra ebeltoftegnen. Det sner.
-
@Koefoed igen-igen? Jeg troede det skulle til at tø. Nå, men smukt ser det jo ud!
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@Koefoed igen-igen? Jeg troede det skulle til at tø. Nå, men smukt ser det jo ud!
@tanyakaroli @Koefoed Det sner også her i KBH - men det tør samtidig... majet vådt

-
@Koefoed Jeg vækker lige min Tardis, for her har det regnet nonstop det sidste døgn …
-
@tanyakaroli @Koefoed Det sner også her i KBH - men det tør samtidig... majet vådt

@jwcph @tanyakaroli @Koefoed Åbyhøj er også blevet beriget med lidt, som også mere eller mindre øjeblikkeligt er forvandlet til sjap.
-
@jwcph @tanyakaroli @Koefoed Åbyhøj er også blevet beriget med lidt, som også mere eller mindre øjeblikkeligt er forvandlet til sjap.
-
@tanyakaroli @jwcph @Koefoed Det er vist bare de sidste krampetrækninger. Den næste uges tid skal der vist ikke være frost på programmet.
-
@tanyakaroli utrolig pænt.
-
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @nerdd @jwcph @tanyakaroli vi har det pæneste landskab, her fra køkkenvinduet.
-
@MThaastrup @nerdd @jwcph @tanyakaroli vi har det pæneste landskab, her fra køkkenvinduet.
Dette indlæg er slettet! -
@Koefoed så smukt!
@MThaastrup