Vi må have nye bobler på køl.
-
Vi må have nye bobler på køl. I aften fejrer vi Ungarns vej tilbage til demokratiet

-
Vi må have nye bobler på køl. I aften fejrer vi Ungarns vej tilbage til demokratiet

@tanyakaroli Men det er jo ikke ungarsk PEZSGŐ! Egészségedre

-

@tanyakaroli Det er sørme også en god anledning! Og portugisisk mousserende lyder spændende. Er den god?
-
@tanyakaroli Det er sørme også en god anledning! Og portugisisk mousserende lyder spændende. Er den god?
@nerdd Ganske udmærket. Ikke så kompleks, men fin

-
@nerdd Ganske udmærket. Ikke så kompleks, men fin

@tanyakaroli Dejligt, nogle gange er stor kompleksitet heller ikke så nødvendigt. Nu er jeg blevet nysgerrig på mousserende vin fra Portugal

-
@tanyakaroli Dejligt, nogle gange er stor kompleksitet heller ikke så nødvendigt. Nu er jeg blevet nysgerrig på mousserende vin fra Portugal

@nerdd jeg kender en dansk kvinde i Portugal hvis kæreste har haft en vinbar. Skal jeg spørge efter et par anbefalinger?
-
@nerdd jeg kender en dansk kvinde i Portugal hvis kæreste har haft en vinbar. Skal jeg spørge efter et par anbefalinger?
@tanyakaroli Orv, det må du gerne!
-

@tanyakaroli Det er så absolut værd at fejre. Jeg har te og god chokolade.
-
@tanyakaroli Det er så absolut værd at fejre. Jeg har te og god chokolade.
@asbjornn også en god måde at fejre på!
-
@tanyakaroli Orv, det må du gerne!
@nerdd Hun siger at der vist ikke er nogen i DK der importerer portugisisk Spumante (som hun skriver: vi plejer selv at tage med). De prøvede at eksportere dernedefra for nogle år siden, men der var for lille efterspørgsel.
Jeg tjekkede lige hos The Great Wine Experience, men det ser heller ikke ud til at de har det. Beklager! -
@nerdd Hun siger at der vist ikke er nogen i DK der importerer portugisisk Spumante (som hun skriver: vi plejer selv at tage med). De prøvede at eksportere dernedefra for nogle år siden, men der var for lille efterspørgsel.
Jeg tjekkede lige hos The Great Wine Experience, men det ser heller ikke ud til at de har det. Beklager!@nerdd Det koster 69 euro at få fragtet 6 flasker til DK (!). Sååå … hvis man skal derned? Hun sender gerne tips i så fald
-
Jeg tjekkede lige hos The Great Wine Experience, men det ser heller ikke ud til at de har det. Beklager!@tanyakaroli Tak for at spørge 🥰 Så må jeg se, om jeg kan komme forbi Portugal engang. Portvinsinstituttet og pasteis de nata kunne jeg også godt tænke mig at opleve.
-
@nerdd Det koster 69 euro at få fragtet 6 flasker til DK (!). Sååå … hvis man skal derned? Hun sender gerne tips i så fald
@tanyakaroli Uf, det bliver hurtigt nogle dyre flasker med de fragtpriser! Jeg husker at spørge, hvis jeg cykler til Portugal engang

-
@tanyakaroli Tak for at spørge 🥰 Så må jeg se, om jeg kan komme forbi Portugal engang. Portvinsinstituttet og pasteis de nata kunne jeg også godt tænke mig at opleve.
@nerdd @tanyakaroli
Kunne ikke finde den på https://drikportvin.dk/shop/30-mousserende/
Men ring og spørg Torben, kan være han er til at handle med. -
@tanyakaroli Tak for at spørge 🥰 Så må jeg se, om jeg kan komme forbi Portugal engang. Portvinsinstituttet og pasteis de nata kunne jeg også godt tænke mig at opleve.
@nerdd @tanyakaroli i nærheden af mig ligger https://portugisiskvinkaelder.dk/ og de har lidt af hvert (og er skide søde). Måske kan de hjælpe?
-
@nerdd @tanyakaroli
Kunne ikke finde den på https://drikportvin.dk/shop/30-mousserende/
Men ring og spørg Torben, kan være han er til at handle med.@alf149 @tanyakaroli Yikes, en hel shop, som (næsten) kun fokuserer på portvin.. Det kunne godt blive et dyrt bekendtskab!

-
A alf149@social.data.coop shared this topic