En tankevækkende artikel: https://ali-alkhatib.com/blog/weeding-out-ai
-
@tofticles "Fjern reklamer. Simpelthen forbyd dem." JEG HAR SAGT DET SIDEN FOR EVIGT.
Ikke at jeg er uenig i resten af punkterne, tværtimod. GenAI er galopperende, utøjlet kapitalisme, så samtlige kritikpunkter, både i artiklen og generelt, er "bare" kritikpunkter af utøjlet kapitalisme. Jaja, stating the obvious.
@infonauten Men tak for du skriver det
. Alene føler vi os små og insignifikante. I en sværm af djævle? Not-so-much. -
. Alene føler vi os små og insignifikante. I en sværm af djævle? Not-so-much.@tofticles det er så vigtigt at huske på, håbløsheden og følelsen af ikke at kunne gøre noget er endnu en manipulation, for der har aldrig været et tidspunkt i historien hvor en sværm af djævle ikke har kunnet vælte konger.
-
@tofticles "Fjern reklamer. Simpelthen forbyd dem." JEG HAR SAGT DET SIDEN FOR EVIGT.
Ikke at jeg er uenig i resten af punkterne, tværtimod. GenAI er galopperende, utøjlet kapitalisme, så samtlige kritikpunkter, både i artiklen og generelt, er "bare" kritikpunkter af utøjlet kapitalisme. Jaja, stating the obvious.
@infonauten @tofticles Skal man være hurtig og også påpege, at spam = reklame, bare på et nulbudget?
-
@infonauten @tofticles Skal man være hurtig og også påpege, at spam = reklame, bare på et nulbudget?
@fanden @infonauten Helt enig - spam er bare ikke så 'nem' at lovgive imod på nationalt plan - men enig! Og det ene udelukker ikke det andet
. -
@tofticles det er så vigtigt at huske på, håbløsheden og følelsen af ikke at kunne gøre noget er endnu en manipulation, for der har aldrig været et tidspunkt i historien hvor en sværm af djævle ikke har kunnet vælte konger.
@infonauten Noget med liden tue kan vælte stort læs.
Jeg tolker det som at Tue har gået til cross-fit og flippet traktordæk eller noget.
-
@infonauten Noget med liden tue kan vælte stort læs.
Jeg tolker det som at Tue har gået til cross-fit og flippet traktordæk eller noget.
@tofticles jeg kendte engang en fyr der hed Tue og var 1.54 høj og spinkel, han var ikke så begejstret for det ordsprog. Men han spillede en mean metalguitar.
-
. Alene føler vi os små og insignifikante. I en sværm af djævle? Not-so-much.@tofticles @infonauten En sværm af djævle

-
@tofticles jeg kendte engang en fyr der hed Tue og var 1.54 høj og spinkel, han var ikke så begejstret for det ordsprog. Men han spillede en mean metalguitar.
@infonauten @tofticles Med nok Marshall 4x12 cabs kan selv en liden Tue vælte et stort læs.
-
@infonauten @tofticles Med nok Marshall 4x12 cabs kan selv en liden Tue vælte et stort læs.
@nerdd @tofticles sandt. Forsøget blev gjort, vil jeg sige.
-
@nerdd @tofticles sandt. Forsøget blev gjort, vil jeg sige.
@infonauten @tofticles Feeedt!

-
@infonauten @tofticles Feeedt!

@nerdd @tofticles vores kortvarige bands største claim to fame: vi blev hyret til et eller andet partis sommerkongres (S? SF? Jeg har ærligt glemt det) som tilbuddet til de unge, og blev bedt om at skrue ned, fordi de voksne ovre i det store telt ikke kunne høre Poul Krebs eller hvem fuck der nu spillede derovre.
-
@nerdd @tofticles vores kortvarige bands største claim to fame: vi blev hyret til et eller andet partis sommerkongres (S? SF? Jeg har ærligt glemt det) som tilbuddet til de unge, og blev bedt om at skrue ned, fordi de voksne ovre i det store telt ikke kunne høre Poul Krebs eller hvem fuck der nu spillede derovre.