Så er der sat autosvar på arbejdsmailen!
-
@tanyakaroli Yes-arm!
God ferie. Har du husket isen?@nerdd jeps! Jeg gik tidligt, fordi jeg simpelthen ikke kunne koncentrere mig. Det var perfekt vejr til en is!
Dokumentation her: -
Så er der sat autosvar på arbejdsmailen! Det lykkedes skisme at få lavet noget fornuftigt på en artikel som jeg og en kollega har arbejdet på on and off i årevis - så nu har hun fået den retur, og jeg kan holde ferie med rigtig god samvittighed

Her i den rolige periode har jeg også fået skrevet min del af seks ud af otte kapitler til vores bog om retslingvistik, plus en intro og en kildeliste! Skøn fornemmelse, altså 🥳
@tanyakaroli sådan Tanya. Rigtig god ferie. Jeg går fra fredag, og glæder mig
-
@tanyakaroli sådan Tanya. Rigtig god ferie. Jeg går fra fredag, og glæder mig
@klgn Så har du da også fortjent det, Kristian! God ferie om ikke så længe
️ -
@nerdd jeps! Jeg gik tidligt, fordi jeg simpelthen ikke kunne koncentrere mig. Det var perfekt vejr til en is!
Dokumentation her:@tanyakaroli Ej, hvor dejligt! Det ser ud som en god is at holde ferie på

-
@klgn Så har du da også fortjent det, Kristian! God ferie om ikke så længe
️@tanyakaroli tak, jeg glæder mig også virkelig
️
-
@nerdd jeps! Jeg gik tidligt, fordi jeg simpelthen ikke kunne koncentrere mig. Det var perfekt vejr til en is!
Dokumentation her:@tanyakaroli @nerdd hvad er der i den sicilianske sommer?
-
@tanyakaroli @nerdd hvad er der i den sicilianske sommer?
@daniel kombinationen skifter åbenbart lidt - jeg fik også en for et par uger siden, og da var den ene del en fabelagtig jordbæris, men i dag en ikke helt så overbevisende skovbæris. Men det der løfter den niveauer over de fleste andre, er pistacieisen som er marmoreret med pistacienøddesmør og ristede pistacienødder! Helt vildt godt. Næste gang skal jeg kun have den, det er synd at lade den forstyrre af andre smage.
-
@daniel kombinationen skifter åbenbart lidt - jeg fik også en for et par uger siden, og da var den ene del en fabelagtig jordbæris, men i dag en ikke helt så overbevisende skovbæris. Men det der løfter den niveauer over de fleste andre, er pistacieisen som er marmoreret med pistacienøddesmør og ristede pistacienødder! Helt vildt godt. Næste gang skal jeg kun have den, det er synd at lade den forstyrre af andre smage.
@tanyakaroli @daniel Når jeg hører siciliansk sommer, så tænker jeg på citroner og appelsiner. Men det gør Ismageriet åbenbart ikke

Pistacieisen lyder himmelsk!
-
@tanyakaroli @daniel Når jeg hører siciliansk sommer, så tænker jeg på citroner og appelsiner. Men det gør Ismageriet åbenbart ikke

Pistacieisen lyder himmelsk!
-
@tanyakaroli Det virker lidt urimeligt, at Ismageriet ikke har en afdeling i Åbyhøj.
-
@tanyakaroli Det virker lidt urimeligt, at Ismageriet ikke har en afdeling i Åbyhøj.
-
@tanyakaroli @nerdd vi får efter sigende snart en temmelig lokal afdeling
Det bliver farligt! -
@tanyakaroli @nerdd vi får efter sigende snart en temmelig lokal afdeling
Det bliver farligt!