Kun det *aller* vigtigste har vi med på ferie.
-
Dette indlæg er slettet!
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@MThaastrup @nerdd @folfdk nu bliver det akavet hvis motivet er en blomstereng med kaniner på...

-
@MThaastrup @nerdd @folfdk nu bliver det akavet hvis motivet er en blomstereng med kaniner på...
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
-
@folfdk @MThaastrup @nerdd genialt
Men hey, du blev snydt. Der er ikke brug for en eneste af de røde farver! Du kunne have haft et helt par ekstra løbesokker med eller noget i den stil.
-
Dette indlæg er slettet!
-
@folfdk @MThaastrup @nerdd genialt
Men hey, du blev snydt. Der er ikke brug for en eneste af de røde farver! Du kunne have haft et helt par ekstra løbesokker med eller noget i den stil.
@benjaminlj @MThaastrup @nerdd
Heldigvis har vi hver vores kuffert

-
Heldigvis har vi hver vores kuffert

@folfdk @MThaastrup @nerdd smart, så kan du bedre pakke løbesokker i lige så mange farver som der er garn i den anden kuffert

-
@folfdk @MThaastrup @nerdd smart, så kan du bedre pakke løbesokker i lige så mange farver som der er garn i den anden kuffert

Jeg er bagud på løbestrømpefarver kan jeg mærke

Det lyder som noget jeg skal gøre noget ved!
-
Jeg er bagud på løbestrømpefarver kan jeg mærke

Det lyder som noget jeg skal gøre noget ved!
@folfdk Der må da næsten stå Folmer på de her. Matcher de ikke dine blomstrede shorts meget godt?
-
@folfdk Der må da næsten stå Folmer på de her. Matcher de ikke dine blomstrede shorts meget godt?
@nerdd @benjaminlj @MThaastrup
Njaeh, det er lidt nogle andre farver på shorts og singlet, men jo! de kan helt sikkert noget

-
@nerdd @benjaminlj @MThaastrup
Njaeh, det er lidt nogle andre farver på shorts og singlet, men jo! de kan helt sikkert noget

@folfdk @benjaminlj @MThaastrup Ah, er der mere mørkegrøn og pink i shorts og singlet?
De er i hvert fald noget sjovere end et par hvide eller sorte sokker

-
@folfdk @benjaminlj @MThaastrup Ah, er der mere mørkegrøn og pink i shorts og singlet?
De er i hvert fald noget sjovere end et par hvide eller sorte sokker

@nerdd
Ja, de ser sådan her ud nemlig.Men det er altid rart at få noget inspiration!!
Måske disse kunne passe

https://www.eventyrsport.dk/produkt/running-grades-high-cut-3732600005/blue-pink-101 -
@nerdd
Ja, de ser sådan her ud nemlig.Men det er altid rart at få noget inspiration!!
Måske disse kunne passe

https://www.eventyrsport.dk/produkt/running-grades-high-cut-3732600005/blue-pink-101@folfdk Uh, eller hvad med disse?
https://www.eventyrsport.dk/produkt/running-crystals-high-cut-3732600025/white-pink-cyan-108
-
@folfdk Uh, eller hvad med disse?
https://www.eventyrsport.dk/produkt/running-crystals-high-cut-3732600025/white-pink-cyan-108
Ja! Dem kom jeg også forbi da jeg scrollede.
De er pænt fine! Skal lige huske at bookmærke dem til fremtidige køb

-
Ja! Dem kom jeg også forbi da jeg scrollede.
De er pænt fine! Skal lige huske at bookmærke dem til fremtidige køb

@folfdk Eventyrsport har egentlig mange rigtigt fine sokker. Deres udvalg er i hvert fald sjovere end hos Løberen

-
@folfdk Eventyrsport har egentlig mange rigtigt fine sokker. Deres udvalg er i hvert fald sjovere end hos Løberen

Jeg nåede at finde frem til min rabatkode hos Løbeshop, som har et samarbejde med Løberlab, hvor jeg køber mig til løbeprogram, så nu er der 3 par på vej til 300,- i alt inkl transport

(De har 3 for 2 hos Løbeshop på nogle af strømperne)
-
Jeg nåede at finde frem til min rabatkode hos Løbeshop, som har et samarbejde med Løberlab, hvor jeg køber mig til løbeprogram, så nu er der 3 par på vej til 300,- i alt inkl transport

(De har 3 for 2 hos Løbeshop på nogle af strømperne)
@folfdk Fedt! Og skønt at kunne udnytte en rabatkode 🥳
-
@folfdk Fedt! Og skønt at kunne udnytte en rabatkode 🥳
Det er en del af aftalen!
Så jeg kan få rabat hos et par af de steder de samarbejder med.supplMe er en af dem.
Og dem havde jeg nok ikke hørt om hvis ikke de reklamerede

-
Det er en del af aftalen!
Så jeg kan få rabat hos et par af de steder de samarbejder med.supplMe er en af dem.
Og dem havde jeg nok ikke hørt om hvis ikke de reklamerede

@folfdk Der dukker altså også flere sukkerpushere op end mælkebøtter i en græsplæne