Det er i dag, vi alle skal krydse vores fingre så godt vi kan, for at Count Binface bliver valgt ind i det britiske parlament i stedet for Nigel Farage.
-
Det er i dag, vi alle skal krydse vores fingre så godt vi kan, for at Count Binface bliver valgt ind i det britiske parlament i stedet for Nigel Farage.
-
@nerdd
Det er så vildt et projekt!Og jeg er helt færdig over det.
Jeg krydser alt hvad krydses kan. Hvordan ser prognoserne ud?
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
-
@nerdd "Cast your vote in the bin" er et af de bedste slogans jeg nogensinde har hørt

-
@nerdd
Det er så vildt et projekt!Og jeg er helt færdig over det.
Jeg krydser alt hvad krydses kan. Hvordan ser prognoserne ud?
@folfdk Jeg tror, de hedder “slim to none”. Men som @standupmaths siger i videoen, er det ikke umuligt.
-
@nerdd "Cast your vote in the bin" er et af de bedste slogans jeg nogensinde har hørt

@benjaminlj Der er overhovedet ikke noget galt med Binfaces kampagne. Hvis du ikke har læst deres valgprogram, skylder du dig selv at gøre det

-
I forhold til det var "slim to none" så må man sige det var et godt bud!