Senior World sælger rollator, kørestole, gåbånd osv og de får lige en #anbefaling: min nabos rollator var blevet halvt smadret på en flytur, specifikke skruer og møtrikker var væk.
-
Senior World sælger rollator, kørestole, gåbånd osv og de får lige en #anbefaling: min nabos rollator var blevet halvt smadret på en flytur, specifikke skruer og møtrikker var væk. Den var ikke købt hos SW, men jeg kontaktede dem alligevel med fotos. En lang samtale senere har vi identificeret reservedelene, de blev bestilt hjem, og jeg har lige hentet dem. Ejeren ville mægtig gerne (gratis) have sat det på og spændt det hele efter, men af logistiske årsager gør vi det selv.
Kæmpe shoutout. -
Senior World sælger rollator, kørestole, gåbånd osv og de får lige en #anbefaling: min nabos rollator var blevet halvt smadret på en flytur, specifikke skruer og møtrikker var væk. Den var ikke købt hos SW, men jeg kontaktede dem alligevel med fotos. En lang samtale senere har vi identificeret reservedelene, de blev bestilt hjem, og jeg har lige hentet dem. Ejeren ville mægtig gerne (gratis) have sat det på og spændt det hele efter, men af logistiske årsager gør vi det selv.
Kæmpe shoutout.>jeg forventer ingenlunde at folk gør den slags, for alle skal jo betale sin husleje. Men NÅR nogen går above and beyond, så siger jeg det altså videre. #anbefaling altså af senior world hvis man skal have noget til ældre eller gangbesværede.
-
J jwcph@helvede.net shared this topic
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
>jeg forventer ingenlunde at folk gør den slags, for alle skal jo betale sin husleje. Men NÅR nogen går above and beyond, så siger jeg det altså videre. #anbefaling altså af senior world hvis man skal have noget til ældre eller gangbesværede.
> det viste sig, at min nabo brugte sin udendørs rollator indenfor, og det er jo ikke hensigtsmæssigt. Så jeg gik lige på DBA i frokostpausen, og tror i ikke at 2 km væk fra mig, har nogen en indendørsrollator til gratis afhentning, fordi den lige skal have strammet skruerne, og de er i øvrigt ikke skal bruge den mere.
Jeg har projekter nok, men dette projekt kunne jeg ikke lade ligge. Så om lidt har min nabo også en (flot, endda) indendørsrollator. -
> det viste sig, at min nabo brugte sin udendørs rollator indenfor, og det er jo ikke hensigtsmæssigt. Så jeg gik lige på DBA i frokostpausen, og tror i ikke at 2 km væk fra mig, har nogen en indendørsrollator til gratis afhentning, fordi den lige skal have strammet skruerne, og de er i øvrigt ikke skal bruge den mere.
Jeg har projekter nok, men dette projekt kunne jeg ikke lade ligge. Så om lidt har min nabo også en (flot, endda) indendørsrollator.@Koefoed Hvor er du god, Lone!

-
@Koefoed Hvor er du god, Lone!

@nerdd planeterne stod rigtigt.
-
@nerdd planeterne stod rigtigt.
@Koefoed Det hjælper selvfølgelig på det. Men der skulle jo alligevel handles på det, så naboen kunne blive godt kørende både inde og ude, og det gjorde du. Det er helt klart en god handling.
-
@Koefoed Det hjælper selvfølgelig på det. Men der skulle jo alligevel handles på det, så naboen kunne blive godt kørende både inde og ude, og det gjorde du. Det er helt klart en god handling.
-
Jeg har projekter nok, men dette projekt kunne jeg ikke lade ligge. Så om lidt har min nabo også en (flot, endda) indendørsrollator.@Koefoed hvor er du god, Lone
️ -
@tanyakaroli @nerdd i morges havde hun en vakkelvorn rollator, kl 17 havde hun ikke bare en solid en men en mere. Haha. Hun var også helt forbløffet.
Men når universet vil det, så kan det pludselig gå hurtigt. Det er så fedt når ting lykkes uden så megen indsats.