Øhm, jeg tænkte på..
-
@nerdd Det var lige præcis også Stereo Studio, jeg boltrede mig i - nu har vi vist overhovedet ingen steder, der beskæftiger sig med fysisk salg (i Randers)
(... udviklingen + sikkert også afstedkommet af høje lejepriser på butikslokaler i midtbyen)
@simonjust Det er helt sikkert en kombination af de to.
-
@CarstenBoll @nerdd Fedt! Jeg køber indimellem hos iMusic, men anede ikke, de havde fysisk salg også

@simonjust @CarstenBoll Det er lige præcis iMusic, jeg har bestilt fra i denne omgang 🥳 Denne gang til afhentning, og det er første gang jeg skal besøge deres fysiske butik efter de flyttede.
Da de stadig boede i Aarhus midtby, arbejdede jeg en overgang i samme opgang. Shit, det var praktisk lige at kunne dingle ned i frokostpausen og hente sine nyeste indkøb

-
@simonjust @CarstenBoll Det er lige præcis iMusic, jeg har bestilt fra i denne omgang 🥳 Denne gang til afhentning, og det er første gang jeg skal besøge deres fysiske butik efter de flyttede.
Da de stadig boede i Aarhus midtby, arbejdede jeg en overgang i samme opgang. Shit, det var praktisk lige at kunne dingle ned i frokostpausen og hente sine nyeste indkøb

@nerdd @CarstenBoll Haha, det har været hårdt for pengepungen

-

@simonjust @CarstenBoll Og jeg ved i øvrigt ikke helt, hvad jeg skal mene om, at blive kaldt for ældre, Carsten

-
@simonjust @CarstenBoll Og jeg ved i øvrigt ikke helt, hvad jeg skal mene om, at blive kaldt for ældre, Carsten

@nerdd @simonjust Haha... har ingen idé om hvor gammel du er
Men der er ingen under 40 derude der kigger på plader. -
@nerdd @CarstenBoll Haha, det har været hårdt for pengepungen

@simonjust @CarstenBoll Arh, jeg var rimeligt moderat i mine indkøb, og så var det voksenjob med voksenløn

-
Men der er ingen under 40 derude der kigger på plader.@CarstenBoll @simonjust Jeg er 46, og jeg kan strække mig til midaldrende

-
@CarstenBoll @simonjust Jeg er 46, og jeg kan strække mig til midaldrende

Middelaldrende, got it! Middellevetiden for mænd er 80,3 år - så man er midaldrende når man fylder 40!
-
@simonjust @CarstenBoll Arh, jeg var rimeligt moderat i mine indkøb, og så var det voksenjob med voksenløn

@nerdd @CarstenBoll Fedt, jeg fik bare mindelser om engang, jeg havde kontor overfor en burgerbar

-
Middelaldrende, got it! Middellevetiden for mænd er 80,3 år - så man er midaldrende når man fylder 40!
@CarstenBoll @simonjust Deal!

-
@CarstenBoll @nerdd @simonjust Alder ér bare et tal. Et nedrigt, løgnagtigt tal!

-
@CarstenBoll @nerdd @fanden Aha - jeg stoppede naturligvis med at tælle ved 39

-
@nerdd @CarstenBoll Fedt, jeg fik bare mindelser om engang, jeg havde kontor overfor en burgerbar

@simonjust @CarstenBoll Hah! Var det så slemt, at de stod klar med maden, når du kom forbi, uden du behøvede bestille i forvejen?

-
@simonjust @CarstenBoll Hah! Var det så slemt, at de stod klar med maden, når du kom forbi, uden du behøvede bestille i forvejen?

@nerdd @CarstenBoll Nej, det har jeg aldrig prøvet der - men det ene af pizzariaerne derimod...
"Nå, Simon - skal du nu have nr. 22 igen" -
@CarstenBoll @nerdd @fanden Aha - jeg stoppede naturligvis med at tælle ved 39

@simonjust @CarstenBoll @nerdd Klogt valg

-
@nerdd @CarstenBoll Nej, det har jeg aldrig prøvet der - men det ene af pizzariaerne derimod...
"Nå, Simon - skal du nu have nr. 22 igen"@simonjust @CarstenBoll Hvorfor også risikere noget og træde ud af sin komfortzone?

-
Men der er ingen under 40 derude der kigger på plader.@CarstenBoll @nerdd @simonjust Min datter er 17, og har en større pladesamling end min.
-
@simonjust @CarstenBoll @nerdd Klogt valg

@fanden @simonjust @CarstenBoll Unge Simon

-
@CarstenBoll @nerdd @simonjust Min datter er 17, og har en større pladesamling end min.
@liebach @nerdd @simonjust Umuligt, jeg har været derude 2 gange og har ikke set hende og tager i øvrigt aldrig fejl
-
@simonjust @CarstenBoll Hvorfor også risikere noget og træde ud af sin komfortzone?

@nerdd @CarstenBoll Ja, præcis.. Alle de andre mystiske ingredienser - I'll have none of it