Øhm, jeg tænkte på..
-
@simonjust @CarstenBoll Hah! Var det så slemt, at de stod klar med maden, når du kom forbi, uden du behøvede bestille i forvejen?

@nerdd @CarstenBoll Nej, det har jeg aldrig prøvet der - men det ene af pizzariaerne derimod...
"Nå, Simon - skal du nu have nr. 22 igen" -
@CarstenBoll @nerdd @fanden Aha - jeg stoppede naturligvis med at tælle ved 39

@simonjust @CarstenBoll @nerdd Klogt valg

-
@nerdd @CarstenBoll Nej, det har jeg aldrig prøvet der - men det ene af pizzariaerne derimod...
"Nå, Simon - skal du nu have nr. 22 igen"@simonjust @CarstenBoll Hvorfor også risikere noget og træde ud af sin komfortzone?

-
@nerdd @simonjust Haha... har ingen idé om hvor gammel du er
Men der er ingen under 40 derude der kigger på plader.@CarstenBoll @nerdd @simonjust Min datter er 17, og har en større pladesamling end min.
-
@simonjust @CarstenBoll @nerdd Klogt valg

@fanden @simonjust @CarstenBoll Unge Simon

-
@CarstenBoll @nerdd @simonjust Min datter er 17, og har en større pladesamling end min.
@liebach @nerdd @simonjust Umuligt, jeg har været derude 2 gange og har ikke set hende og tager i øvrigt aldrig fejl
-
@simonjust @CarstenBoll Hvorfor også risikere noget og træde ud af sin komfortzone?

@nerdd @CarstenBoll Ja, præcis.. Alle de andre mystiske ingredienser - I'll have none of it

-
@fanden @simonjust @CarstenBoll Unge Simon

@nerdd @fanden @CarstenBoll Ifølge jeres tidsregning er jeg 39+7, men jeg anerkender ikke den kalender

-
@nerdd @fanden @CarstenBoll Ifølge jeres tidsregning er jeg 39+7, men jeg anerkender ikke den kalender

@simonjust @nerdd @CarstenBoll Ej, lad være med det. Fælles tidsregning giver bare problemer. Se hvor meget bøvl f eks DSB har med det!
-
@liebach @nerdd @simonjust Umuligt, jeg har været derude 2 gange og har ikke set hende og tager i øvrigt aldrig fejl
@CarstenBoll @liebach @simonjust Når jeg kan hente mine indkøb, holder jeg ekstra skarpt øje med demografien.
-
@simonjust @nerdd @CarstenBoll Ej, lad være med det. Fælles tidsregning giver bare problemer. Se hvor meget bøvl f eks DSB har med det!
@fanden @nerdd @CarstenBoll
De har et tidspunkt + en tal-tilfældighedsgenerator, de lige starter fluks efter afgang 
-
@nerdd @CarstenBoll Ja, præcis.. Alle de andre mystiske ingredienser - I'll have none of it

@simonjust @CarstenBoll Revet bov ved man hvad er

-
@simonjust @CarstenBoll Revet bov ved man hvad er

-
De har et tidspunkt + en tal-tilfældighedsgenerator, de lige starter fluks efter afgang 
@simonjust @nerdd @CarstenBoll Præcis, det er jo ligesom din alder

-
@simonjust @nerdd @CarstenBoll Præcis, det er jo ligesom din alder

180... Yay, nu er jeg Gandalf 
-
@simonjust @nerdd @CarstenBoll Uhm, Pizza Jaka. Praktisk talt vegetarisk!

Det minder mig om at jeg skal rydde op i min inbox.
-
@simonjust @nerdd @CarstenBoll Uhm, Pizza Jaka. Praktisk talt vegetarisk!

Det minder mig om at jeg skal rydde op i min inbox.
@fanden @nerdd @CarstenBoll I hvertfald ingrediensblanding af ukendt oprindelse

-
@fanden @nerdd @CarstenBoll I hvertfald ingrediensblanding af ukendt oprindelse

@simonjust @nerdd @CarstenBoll Superbrugsen i Spentrup hjælper dig med at identificere indholdet (med passende hjælp fra en slop-generator?)
https://superbrugsenspentrup.dk/jaka-bov-opskrift/
[Slettet og gensendt fra den rigtige konto...]
-
@simonjust @nerdd @CarstenBoll Superbrugsen i Spentrup hjælper dig med at identificere indholdet (med passende hjælp fra en slop-generator?)
https://superbrugsenspentrup.dk/jaka-bov-opskrift/
[Slettet og gensendt fra den rigtige konto...]
@fanden @nerdd @CarstenBoll "I 2010 kunne Politiken berette, at danskerne stadig spiste over 125 ton Jaka Bov om året, hvilket vidner om, at produktet på trods af sit til tider blakkede ry stadig har en plads i mange hjem. Mærkevaren forhandles fortsat i detailhandelen."
Ih, du milde.. Det er godt nok 16 år siden, men jeg kan simpelthen ikke mindes at nogle, jeg kender, har haft den på middagsbordet
-
@fanden @nerdd @CarstenBoll "I 2010 kunne Politiken berette, at danskerne stadig spiste over 125 ton Jaka Bov om året, hvilket vidner om, at produktet på trods af sit til tider blakkede ry stadig har en plads i mange hjem. Mærkevaren forhandles fortsat i detailhandelen."
Ih, du milde.. Det er godt nok 16 år siden, men jeg kan simpelthen ikke mindes at nogle, jeg kender, har haft den på middagsbordet
Jeg har aldrig købt det, det er jeg ret sikker på. Men det kan jo være at de 125 ton allesammen er købt at pizzariaer.