Øhm, jeg tænkte på..
-
@simonjust @nerdd @CarstenBoll Uhm, Pizza Jaka. Praktisk talt vegetarisk!

Det minder mig om at jeg skal rydde op i min inbox.
-
@simonjust @nerdd @CarstenBoll Uhm, Pizza Jaka. Praktisk talt vegetarisk!

Det minder mig om at jeg skal rydde op i min inbox.
@fanden @nerdd @CarstenBoll I hvertfald ingrediensblanding af ukendt oprindelse

-
@fanden @nerdd @CarstenBoll I hvertfald ingrediensblanding af ukendt oprindelse

@simonjust @nerdd @CarstenBoll Superbrugsen i Spentrup hjælper dig med at identificere indholdet (med passende hjælp fra en slop-generator?)
https://superbrugsenspentrup.dk/jaka-bov-opskrift/
[Slettet og gensendt fra den rigtige konto...]
-
@simonjust @nerdd @CarstenBoll Superbrugsen i Spentrup hjælper dig med at identificere indholdet (med passende hjælp fra en slop-generator?)
https://superbrugsenspentrup.dk/jaka-bov-opskrift/
[Slettet og gensendt fra den rigtige konto...]
@fanden @nerdd @CarstenBoll "I 2010 kunne Politiken berette, at danskerne stadig spiste over 125 ton Jaka Bov om året, hvilket vidner om, at produktet på trods af sit til tider blakkede ry stadig har en plads i mange hjem. Mærkevaren forhandles fortsat i detailhandelen."
Ih, du milde.. Det er godt nok 16 år siden, men jeg kan simpelthen ikke mindes at nogle, jeg kender, har haft den på middagsbordet
-
@fanden @nerdd @CarstenBoll "I 2010 kunne Politiken berette, at danskerne stadig spiste over 125 ton Jaka Bov om året, hvilket vidner om, at produktet på trods af sit til tider blakkede ry stadig har en plads i mange hjem. Mærkevaren forhandles fortsat i detailhandelen."
Ih, du milde.. Det er godt nok 16 år siden, men jeg kan simpelthen ikke mindes at nogle, jeg kender, har haft den på middagsbordet
Jeg har aldrig købt det, det er jeg ret sikker på. Men det kan jo være at de 125 ton allesammen er købt at pizzariaer.
-
Jeg har aldrig købt det, det er jeg ret sikker på. Men det kan jo være at de 125 ton allesammen er købt at pizzariaer.
@CarstenBoll @simonjust @nerdd Pizzariaer, skolekøkkener, sygehuses og hjemmeplejens madordning...

-
Dette indlæg er slettet! -
Dette indlæg er slettet!
@stigcq @fanden @nerdd @CarstenBoll Om dagen? Vildt

-
@stigcq @fanden @nerdd @CarstenBoll Om dagen? Vildt
@CarstenBoll @simonjust @nerdd Pizzariaer, skolekøkkener, sygehuses og hjemmeplejens madordning...

@fanden @CarstenBoll @simonjust Jeg tror måske, jeg har oplevet at have fået Jaka på nogle enkelte spejderlejre - sikkert skåret i tern og brugt i gryderetter.
-
Dette indlæg er slettet!
@stigcq @fanden @nerdd @CarstenBoll Det tør siges - jeg bliver fristet hver gang, jeg er på indkøb. Modstår ofte, men ikke altid

-
@stigcq @fanden @nerdd @CarstenBoll Det tør siges - jeg bliver fristet hver gang, jeg er på indkøb. Modstår ofte, men ikke altid
Dette indlæg er slettet!
@stigcq @fanden @nerdd @CarstenBoll Jep, ikke just en del af en sund kost