Mange af os har ikke været på Facebook i årevis, fordi værten for det hele er ond aktør, men i stort omfang promoveres ting derinde, som om hele verden havde adgang.
-
Mange af os har ikke været på Facebook i årevis, fordi værten for det hele er ond aktør, men i stort omfang promoveres ting derinde, som om hele verden havde adgang. Det kunne være skønt, hvis arrangementer, beskeder og produkter altid også kunne findes på en hjemmeside. Det er ikke alt på Facebook, som kan læses, når man ikke har en profil. KH Sterner
-
Mange af os har ikke været på Facebook i årevis, fordi værten for det hele er ond aktør, men i stort omfang promoveres ting derinde, som om hele verden havde adgang. Det kunne være skønt, hvis arrangementer, beskeder og produkter altid også kunne findes på en hjemmeside. Det er ikke alt på Facebook, som kan læses, når man ikke har en profil. KH Sterner
@sternberg jeg kan slet ikke tilgå hverken Facebook eller Instagram efter, jeg har slettet apps og konti på min telefon.
I “gamle dage” kunne jeg godt få lov til at læse med på FB eller lige se et par billeder på Insta, men i dag er der helt lukket for os “fremmede”.