Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Det er ikkje det at eg trur eg ikkje skulle ha fått det til, men eg er sjeleglad for at eg har hatt same kjærast (og no kone) sidan før Tinder for alvor tok innhopp i den norske partnersøkbonanzaen: https://www.nrk.no/norge/lei-datingappar-_-vil-mote-f...

Det er ikkje det at eg trur eg ikkje skulle ha fått det til, men eg er sjeleglad for at eg har hatt same kjærast (og no kone) sidan før Tinder for alvor tok innhopp i den norske partnersøkbonanzaen: https://www.nrk.no/norge/lei-datingappar-_-vil-mote-f...

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
5 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tanketom@tutoteket.noT This user is from outside of this forum
    tanketom@tutoteket.noT This user is from outside of this forum
    tanketom@tutoteket.no
    wrote sidst redigeret af

Det er ikkje det at eg trur eg ikkje skulle ha fått det til, men eg er sjeleglad for at eg har hatt same kjærast (og no kone) sidan før Tinder for alvor tok innhopp i den norske partnersøkbonanzaen: https://www.nrk.no/norge/lei-datingappar-_-vil-mote-folk-pa-ekte-1.17492908

leneeeide@oslo.townL tiram@oslo.townT 2 Replies Last reply
    0
    • tanketom@tutoteket.noT tanketom@tutoteket.no

Det er ikkje det at eg trur eg ikkje skulle ha fått det til, men eg er sjeleglad for at eg har hatt same kjærast (og no kone) sidan før Tinder for alvor tok innhopp i den norske partnersøkbonanzaen: https://www.nrk.no/norge/lei-datingappar-_-vil-mote-folk-pa-ekte-1.17492908

leneeeide@oslo.townL This user is from outside of this forum
      leneeeide@oslo.townL This user is from outside of this forum
      leneeeide@oslo.town
      wrote sidst redigeret af

@tanketom Det er noe fundamentalt vanskelig med disse appene som gir deg dopamin av å bli matchet. Man får fremstilt en så smal versjon av seg selv. Jeg møtte min samboer gjennom Tinder, men det var en tilfeldighet og et lykketreff, jeg kunne like gjerne swipet forbi ham. Det er skremmende å tenke på!

tanketom@tutoteket.noT 1 Reply Last reply
      0
      • leneeeide@oslo.townL leneeeide@oslo.town

@tanketom Det er noe fundamentalt vanskelig med disse appene som gir deg dopamin av å bli matchet. Man får fremstilt en så smal versjon av seg selv. Jeg møtte min samboer gjennom Tinder, men det var en tilfeldighet og et lykketreff, jeg kunne like gjerne swipet forbi ham. Det er skremmende å tenke på!

tanketom@tutoteket.no
        wrote sidst redigeret af

@leneeeide Eg har framstilt ein versjon av meg på Twitter sidan tidenes morgon, så eg trur eg skulle fått til formatet. Men eg trur ikkje eg nødvendigvis hadde truffe kona mi med det eg hadde "solgt" meg som på appane.

Skulle ha gjort som mormora mi, gått til ei spåkone som sa ho ville møte sin framtidige mann på eit fjell. Nokre veker etter møtte ho ein sjarmerande kar på eit fjell og rekna med at det måtte vere han det var snakk om. Det var morfar!

1 Reply Last reply
        0
        • tanketom@tutoteket.noT tanketom@tutoteket.no

tiram@oslo.townT This user is from outside of this forum
          tiram@oslo.townT This user is from outside of this forum
          tiram@oslo.town
          wrote sidst redigeret af

@tanketom Skumma gjennom, og det er visst trendy å introdusere venner for hverandre når man møtes på utesteder. Føler meg litt hipster nå, for det har man da alltid gjort?

tanketom@tutoteket.noT 1 Reply Last reply
          0
          • tiram@oslo.townT tiram@oslo.town

@tanketom Skumma gjennom, og det er visst trendy å introdusere venner for hverandre når man møtes på utesteder. Føler meg litt hipster nå, for det har man da alltid gjort?

tanketom@tutoteket.no
            wrote sidst redigeret af

@tiram Det følest som det er ein halv generasjon som har mista tradisjonane på slikt. Men kva veit eg, eg berre fann kjærast i kollektivet eg hadde flytta inn i – kortreist!

1 Reply Last reply
            0
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.