Skal du markere Valborgaften?
-
-
Tak for at svare! Det virker ikke som om det er en højtid nogen kærer om i mit hjørne af det åbne web.
-
Tak for at svare! Det virker ikke som om det er en højtid nogen kærer om i mit hjørne af det åbne web.
@malte Jeg skal
️
-
@malte Jeg skal
️
@svedigtype Hvordan skal du markere den?
-
@malte Jeg så ikke din poll i går. Men er fan af Valborgsaften
Hvis du ikke havde mindet mig om den ville det nok være kommet op på min lystavle når min mor uvægerligt skriver en "husk nu det er Valborgsaften" besked.
Jeg må finde på noget passende hekseagtigt. Kan godt lide @svedigtype 's tarotkort plan! De er altid gode til at få snakket om hvad der sker i ens liv.
Jeg vil tænke over hvad jeg ellers kan finde på uden at sætte ind til ting -
@malte Jeg så ikke din poll i går. Men er fan af Valborgsaften
Hvis du ikke havde mindet mig om den ville det nok være kommet op på min lystavle når min mor uvægerligt skriver en "husk nu det er Valborgsaften" besked.
Jeg må finde på noget passende hekseagtigt. Kan godt lide @svedigtype 's tarotkort plan! De er altid gode til at få snakket om hvad der sker i ens liv.
Jeg vil tænke over hvad jeg ellers kan finde på uden at sætte ind til ting@AnnaOutOfSp4ce Ild er i hvert fald en god gammel måde at markere porten ind til sommeren! @svedigtype