Psykopater der samarbejder har det med at gøre det i kort tid.
-
Psykopater der samarbejder har det med at gøre det i kort tid. Nu ryger Trump og Musk i totterne på hinanden. Nedsmeltningen sker i aften. Nævner bare det jeg ser: Trump har sagt at han vil fjerne statslig støtte til elbiler. Musk flejner (meget forudsigeligt). Trump har fyret Musk. Musk går på Twitter og siger at Trump er i Epstein-filerne.
-
Psykopater der samarbejder har det med at gøre det i kort tid. Nu ryger Trump og Musk i totterne på hinanden. Nedsmeltningen sker i aften. Nævner bare det jeg ser: Trump har sagt at han vil fjerne statslig støtte til elbiler. Musk flejner (meget forudsigeligt). Trump har fyret Musk. Musk går på Twitter og siger at Trump er i Epstein-filerne.
Jeg tror ikke det er en form for udspekuleret skuespil som de har aftalt. Det er simpel, forudsigelig adfærd og skulle ske på et tidspunkt. Jeg er glad for at det sker før end senere, for det vil alt andet lige svække begge parter og sænke farten på det igangværende kup, at de ikke kan bruge hinandens ressourcer.
-
Jeg tror ikke det er en form for udspekuleret skuespil som de har aftalt. Det er simpel, forudsigelig adfærd og skulle ske på et tidspunkt. Jeg er glad for at det sker før end senere, for det vil alt andet lige svække begge parter og sænke farten på det igangværende kup, at de ikke kan bruge hinandens ressourcer.
Her er Donald Trump der tweeter at han vil afslutte statsstøtten til Musks elbiler: https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/114632206992330264
-
Her er Donald Trump der tweeter at han vil afslutte statsstøtten til Musks elbiler: https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/114632206992330264
Elon Musk bakker op om en rigsretssag imod Trump (impeachment)
-
@malte Imens råber Trump "Deport Musk"
-
Steve Bannon (en af Trumps gamle simps) siger at Musk er en illegal migrant og bør deporteres. (Noget han har sagt før, men mere ild på bålet). https://www.nytimes.com/live/2025/06/05/us/trump-elon-musk?smid=url-share#47c632bb-5c43-5719-8a53-99ee76e56222
-
@malte Altid spændende når imperier begynder at slå sprækker. Har hentet popcorn og sat mig godt til rette med forventning om at skulle binge hele sæsonen af Trump vs Musk.
️
-
@malte Imens råber Trump "Deport Musk"
@malte Eller Bannon gør i hvert fald, så mon ikke Trump følger efter...
-
@malte Eller Bannon gør i hvert fald, så mon ikke Trump følger efter...
@MThaastrup Bannon har haft en torn i øjet på Musk i længere tid og sag det før, men det er mere brændsel på bålet. De har jo forskellige ting på hinanden og nu hvor samarbejdet slutter, så kommer alle knivene. Ikke ulig Adolf Hitler og Ernst Röhm.
-
@malte Måske er det ikke aftalt. Men det fremskynder måske det bet peter thiel og curtis yarvin banden har lavet ift. vance som aftager, med showmand trump ude af geschäften.
-
Steve Bannon (en af Trumps gamle simps) siger at Musk er en illegal migrant og bør deporteres. (Noget han har sagt før, men mere ild på bålet). https://www.nytimes.com/live/2025/06/05/us/trump-elon-musk?smid=url-share#47c632bb-5c43-5719-8a53-99ee76e56222
Mit lille ønske er at det er mere vand på samme mølle som TeslaTakedown startede, at Musk ender med at få en psykisk nedsmeltning og kommer ind i en form for økonomisk ond spiral der ender med bankerot inden årets udgang. Jeg ved det er en pipe dream når han er verdens rigeste mand. Men faktum er at meget af hans rigdom er bygget på andre rige menneskers good will og forhåbninger. Og pludselig, drastiske fald i likviditet kan være farligt.
-
@malte Måske er det ikke aftalt. Men det fremskynder måske det bet peter thiel og curtis yarvin banden har lavet ift. vance som aftager, med showmand trump ude af geschäften.
@jowek Det tror jeg du har ret i. Vance er deres mand.