Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Jeg savner at folk i min verden er på sociale netværk vi er i kontrol over.

Jeg savner at folk i min verden er på sociale netværk vi er i kontrol over.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
socialenetværk
7 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • malte@radikal.socialM This user is from outside of this forum
    malte@radikal.socialM This user is from outside of this forum
    malte@radikal.social
    wrote sidst redigeret af

Jeg savner at folk i min verden er på sociale netværk vi er i kontrol over. Nu her fx har jeg et ret godt tilbud, som jeg godt gad at cirkulere i den del af mit netværk, hvor der er tilstrækkelig tillid til at det giver mening. (Jeg har sparet penge op og er villig til at give et rentefrit lån til nogen der kunne have brug for pengene, fx til at afskrive et dårligt lån). Men hvor gør man det henne i dag på en overkommelig måde? #Socialenetværk

livthomsen@mastodon.socialL siggi@radikal.socialS 2 Replies Last reply
    0
    • malte@radikal.socialM malte@radikal.social

Jeg savner at folk i min verden er på sociale netværk vi er i kontrol over. Nu her fx har jeg et ret godt tilbud, som jeg godt gad at cirkulere i den del af mit netværk, hvor der er tilstrækkelig tillid til at det giver mening. (Jeg har sparet penge op og er villig til at give et rentefrit lån til nogen der kunne have brug for pengene, fx til at afskrive et dårligt lån). Men hvor gør man det henne i dag på en overkommelig måde? #Socialenetværk

livthomsen@mastodon.socialL This user is from outside of this forum
      livthomsen@mastodon.social
      wrote sidst redigeret af

@malte Jeg elsker din indstilling💚 Hvor er det bare mega god stil😘 Jeg er endnu for ny væk fra mainstream, så jeg har desværre ingen bud på det. Måske der med tiden bliver lavet en smart og virksom model der giver mening🤞🏼

malte@radikal.socialM 1 Reply Last reply
      0

siggi@radikal.socialS This user is from outside of this forum
        siggi@radikal.socialS This user is from outside of this forum
        siggi@radikal.social
        wrote sidst redigeret af

@malte Nu er Signal jo ikke decentralt. Men jeg oplever story funktionen der, som et sted jeg deler mere personlige opslag, da de kontakter jeg har der, er folk jeg har skrevet privat med eller har delt telefon nr med.

0
        • siggi@radikal.socialS siggi@radikal.social

@malte Nu er Signal jo ikke decentralt. Men jeg oplever story funktionen der, som et sted jeg deler mere personlige opslag, da de kontakter jeg har der, er folk jeg har skrevet privat med eller har delt telefon nr med.

malte@radikal.social
          wrote sidst redigeret af

@siggi Min signal er også et trin mere privat, men der er virkelig mange kontakter der jeg aldrig har mødt. Det ideelle ville være at de fleste jeg kendte var kontaktbare i en eller anden kapacitet via det åbne web og jeg så kunne kuratere lister for mig selv, fx "folk jeg kender privat", og så sende beskeder, spørgsmål etc. ud som kun de kunne se og interagere med.

1 Reply Last reply
          0
          • livthomsen@mastodon.socialL livthomsen@mastodon.social

@malte Jeg elsker din indstilling💚 Hvor er det bare mega god stil😘 Jeg er endnu for ny væk fra mainstream, så jeg har desværre ingen bud på det. Måske der med tiden bliver lavet en smart og virksom model der giver mening🤞🏼

malte@radikal.social
            wrote sidst redigeret af

@livthomsen Jeg tænker at det netværk du er kommet over på helt klart har potentialet. Teknisk set er det jeg ønsker muligt at gøre her, fordi vi er i kontrol. Jeg mangler bare en større del af mit netværk at forlade Meta og komme herover. Så udfordring ligger der..

livthomsen@mastodon.socialL 1 Reply Last reply
            0

@livthomsen Jeg tænker at det netværk du er kommet over på helt klart har potentialet. Teknisk set er det jeg ønsker muligt at gøre her, fordi vi er i kontrol. Jeg mangler bare en større del af mit netværk at forlade Meta og komme herover. Så udfordring ligger der..

livthomsen@mastodon.social
              wrote sidst redigeret af

@malte Jeg er ret overbevist om at du har ret🌱 Jeg er også gået i diplomat-mode og forsøger at formidle, hvor virkelig god ide det er at skifte/omstille…Det skal nu nok vokse💖

0
              • livthomsen@mastodon.socialL livthomsen@mastodon.social

@malte Jeg er ret overbevist om at du har ret🌱 Jeg er også gået i diplomat-mode og forsøger at formidle, hvor virkelig god ide det er at skifte/omstille…Det skal nu nok vokse💖

malte@radikal.social
                wrote sidst redigeret af

@livthomsen Send dine venner, familie og bekendte over på forummet Farvel Big Tech hvis de har spørgsmål eller brug for hjælp: https://forum.fedi.dk/

1 Reply Last reply
                0
                Svar
                • Svar som emne
                Login for at svare
                • Ældste til nyeste
                • Nyeste til ældste
                • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.