Er i Sommerland Sjælland.
-
Er i Sommerland Sjælland. Der er ingen kø til forlystelserne, børn kan løbe rundt og gøre sine egne ting og der er åben grill så man kan tage egen mad med. Det er sgu meget fedt. Alle de danske familier der tager til Sydeuropa og dør i hedebølgen, hvad afholder dem fra bare at bytte det ene til det andet? #staycation
-
Sommerland Sjælland rocks. Der er liiiige noget med præsentationen af brune mennesker på junglestien dog …
-
Er i Sommerland Sjælland. Der er ingen kø til forlystelserne, børn kan løbe rundt og gøre sine egne ting og der er åben grill så man kan tage egen mad med. Det er sgu meget fedt. Alle de danske familier der tager til Sydeuropa og dør i hedebølgen, hvad afholder dem fra bare at bytte det ene til det andet? #staycation
@malte det regner
-
@malte Vi tager Djurs Sommerland i morgen. Det bliver støvregn. Who cares, vi tager tøj på til det, og har pakket madkurven - og min datter og hendes ven kan prøve en masse uden at stå en masse i kø. Og mødrene måske også prøve et par ting, nu ser vi
-
@malte det regner
@boab Det regner og derfor må vi flyve til Spanien hvor der er tørke og 45 grader.
-
Sommerland Sjælland rocks. Der er liiiige noget med præsentationen af brune mennesker på junglestien dog …
@abekonge Kan forestille mig! Så den ikke. Det er fandme stort..
-
@malte er du stadig i området? Jeg bor ca. 2 stop derfra.
-
@malte er du stadig i området? Jeg bor ca. 2 stop derfra.
@reynir Var kun i området på besøg hos en ven en dag!