Er #Fredagsfolkekøkken på Kapelvej 44 på fediverset?
-
Er #Fredagsfolkekøkken på Kapelvej 44 på fediverset? Jeg kan ikke engang finde dem på @dukopcopenhagen. Er der nogen derude der kender dem og kan nudge dem til at joine modstanden mod de technofeudalismen? #Kapelvej44
-
Er #Fredagsfolkekøkken på Kapelvej 44 på fediverset? Jeg kan ikke engang finde dem på @dukopcopenhagen. Er der nogen derude der kender dem og kan nudge dem til at joine modstanden mod de technofeudalismen? #Kapelvej44
@dukopcopenhagen Jeg ved de er på Instagram. Før var det nemt nok fordi det var første fredag i måneden, men nu skifter det mellem folkekøkken og bar og jeg kan sgu ikke huske kadencen. Plus, vi vil jo gerne se hvad der er på menuen! I øvrigt altid mega godt og kan varmt anbefale, hvis man bor i København og gerne vil spise dejlig folkelig luksusmad i et hus hvor der står "Politicans Sucks" på facaden.
-
@malte@radikal.social kender dem, men er der ikke allerede rigeligt med mennesker der kommer? Nogle ting er måske meget fedt ikke er annonceret på nettet men er lokalt word of mouth?
-
@malte@radikal.social kender dem, men er der ikke allerede rigeligt med mennesker der kommer? Nogle ting er måske meget fedt ikke er annonceret på nettet men er lokalt word of mouth?
@Haena1 De har en instagram så de annoncerer det allerede på nettet - bare den ufrie del af internettet.
-
De har en inaktiv bruger på radikal.social. @kapelvej44 , ping, brug den igen