Så er der et par dage til at diverse våbenfirmaer mødes udenfor Odense og udveksler ideer.
Ikke-kategoriseret
1
Indlæg
1
Posters
0
Visninger
-
Så er der et par dage til at diverse våbenfirmaer mødes udenfor Odense og udveksler ideer.
Jeg har ikke helt fundet ud af, hvordan jeg har det med dansk våbenproduktion, men jeg ved, at vi i hvert fald ikke skal samarbejde med USA og Israel.
Jeg kommer til at være en del af demonstrationen udenfor lufthavnen. Mere info om, hvordan du kan være med som svar til det her opslag.