I dag er det 7 år siden jeg gik fuld tid
Ikke-kategoriseret
2
Indlæg
2
Posters
4
Visninger
-
I dag er det 7 år siden jeg gik fuld tid.
Vildt så meget der er sket I mellemtiden.
Det eneste der er surt lige nu, er at jeg stadig er cirka lige så langt væk fra operation, som jeg var dengang. -
I dag er det 7 år siden jeg gik fuld tid.
Vildt så meget der er sket I mellemtiden.
Det eneste der er surt lige nu, er at jeg stadig er cirka lige så langt væk fra operation, som jeg var dengang.Tillykke med de 7 år

Det er surt, at vores sundhedssystem er lort (også) for transpersoner - vi har meget at kæmpe for
