jeg er på vej fra Sjælland med DSB og jeg havde slet ikke overvejet at Roskilde Festival vist også lige er sluttet.
-
jeg er på vej fra Sjælland med DSB og jeg havde slet ikke overvejet at Roskilde Festival vist også lige er sluttet.
jeg synes ikke rigtig, at DSB kan være bekendt at lukke så mange mennesker ind i et tog. De burde køre flere vogne og sælge færre billetter. Måske også afvise folk i døren, der ikke har bestilt billet i forvejen.
-
jeg synes ikke rigtig, at DSB kan være bekendt at lukke så mange mennesker ind i et tog. De burde køre flere vogne og sælge færre billetter. Måske også afvise folk i døren, der ikke har bestilt billet i forvejen.
Indtil videre er min tur nogenlunde, men andre år, hvor jeg uheldigvis har ramt Roskilde Exit, har jeg oplevet:
- gangbesværede mennesker der ikke kan komme af på deres stop
- folk med smerter i kroppen der ikke kan sidde behageligt
- en enkelt gang en person der var besvimet og folk havde meget svært med at få dem ud af toget til nogle læger
Jeg synes virkelig ikke, at DSB kan være folk det bekendt ...
-
Indtil videre er min tur nogenlunde, men andre år, hvor jeg uheldigvis har ramt Roskilde Exit, har jeg oplevet:
- gangbesværede mennesker der ikke kan komme af på deres stop
- folk med smerter i kroppen der ikke kan sidde behageligt
- en enkelt gang en person der var besvimet og folk havde meget svært med at få dem ud af toget til nogle læger
Jeg synes virkelig ikke, at DSB kan være folk det bekendt ...
@snue der har de sidste par år gået toge direkte fra Roskilde festivalplads st til hovedbanegården (med stop undervejs) så tror at DSB og Roskilde Festival prøver at gøre hvad de kan, men det er jo offentlig transport. Hvis der skulle køre toge fra festivalpladsen og vestpå skulle de enten vende på Roskilde st eller køre over køge, og jeg ser problemer ved begge løsninger ifht til at lade folk skifte i/ køre fra Roskilde st