Skal på min første #fotball-tur til England noensinne, og tar gjerne imot tips fra #allheimen til gjøre og ikke-gjøre.
-
Skal på min første #fotball-tur til England noensinne, og tar gjerne imot tips fra #allheimen til gjøre og ikke-gjøre.
Jeg tror jeg skal greie å klappe på rette tidspunkt og lage de rette lydene, men utover det blir jeg mer usikker.
-
Jeg tror jeg skal greie å klappe på rette tidspunkt og lage de rette lydene, men utover det blir jeg mer usikker.
@slaeg Ikkje klapp mellom satsane, det er det viktigaste.
-
@slaeg publikummet er fargekodet. Det kan lønne seg å holde seg inne med de man deler farge med.
-
@slaeg Æ tror man må drikke øl?
-
@slaeg publikummet er fargekodet. Det kan lønne seg å holde seg inne med de man deler farge med.
@JosteinSN interessant.
Disse fargene, er det noen som har kommet sammen og bestemt disse på forhånd? Er det sesongens trender det går i, eller har en slags autoritet lagt ut disse noe sted?
-
@slaeg Ikkje klapp mellom satsane, det er det viktigaste.
@tanketom takk, det skal jeg huske.
Det er vel et slags intermezzo i løpet av en kamp slik at man kan få konversert litt høflig med forsamlingen? Det er vel det som på folkelig tale kalles "pause"?
-
@slaeg Æ tror man må drikke øl?
@gaski Det må man vel kunne akseptere, så lenge de har et godt utvalg av belgiske sorter.
Men blir man da ikke fryktelig trengende? Tror du fasilitetene er akseptable? Man holder seg jo til en viss standard
-
Og blir man skulet på om man ikke kan sangene de holder seg med, mon tro?
-
@gaski Det må man vel kunne akseptere, så lenge de har et godt utvalg av belgiske sorter.
Men blir man da ikke fryktelig trengende? Tror du fasilitetene er akseptable? Man holder seg jo til en viss standard
@slaeg Æ tror alt over et hull i bakken regnes som akseptabelt i sånne tilfeller, så du må kanskje vurdere å heller se kampen i mer passende lokaler om du føle at det kommer til å ødelegge totalopplevelsen

-
Og blir man skulet på om man ikke kan sangene de holder seg med, mon tro?
@slaeg DET må da være enkelt å improvisere i en folkemengde, vett jag.
-
@tanketom takk, det skal jeg huske.
Det er vel et slags intermezzo i løpet av en kamp slik at man kan få konversert litt høflig med forsamlingen? Det er vel det som på folkelig tale kalles "pause"?
@slaeg Greit å bestille vinglaset før forestillinga startar, slik at det står klart når pausa byrjar. Fin måte å kutte køa på.