Min bank har netop skrevet mails til mig med et link til et nyt "kunderum".
-
Min bank har netop skrevet mails til mig med et link til et nyt "kunderum". I rummet kan man "nemt og sikkert udveksle oplysninger og dokumenter" og jeg kan også bruge det hvis jeg har spørgsmål til min rådgiver.
Når jeg slår hostnavnet op så peger dets IP-adresser på Cloudflare.
Hvor tonedøv har man lov at være?
Jeg kommer næppe til at dele information, dokumenter og stille spørgsmål via Cloudflare
-
A anderslund@expressional.social shared this topic
M mthaastrup@helvede.net shared this topic
-
Min bank har netop skrevet mails til mig med et link til et nyt "kunderum". I rummet kan man "nemt og sikkert udveksle oplysninger og dokumenter" og jeg kan også bruge det hvis jeg har spørgsmål til min rådgiver.
Når jeg slår hostnavnet op så peger dets IP-adresser på Cloudflare.
Hvor tonedøv har man lov at være?
Jeg kommer næppe til at dele information, dokumenter og stille spørgsmål via Cloudflare
@fonsmark
Sidst vi snakkede med banken ville da have alle oplysninger på alm mail.
Lød overrasket da jeg sagde, “ I må have en sikker måde jeg kan overføre data. “
Det tog bank sælgeren 2 dage at finde ud af hvordan. Og brokkede sig meget over hvor besværligt det var for ham. -
@fonsmark
Sidst vi snakkede med banken ville da have alle oplysninger på alm mail.
Lød overrasket da jeg sagde, “ I må have en sikker måde jeg kan overføre data. “
Det tog bank sælgeren 2 dage at finde ud af hvordan. Og brokkede sig meget over hvor besværligt det var for ham.@alf149 Ja det er en anden variant. Et kunderum er sådan set en god idé (i mangel af S/MIME eller PGP), men så skal det holdes på danske servere.
-
F folfdk@helvede.net shared this topic