Her er ei sak eg tykkjer de alle burde lese om korleis det står til for demokratiforståing i samfunnet vårt.
-
Her er ei sak eg tykkjer de alle burde lese om korleis det står til for demokratiforståing i samfunnet vårt.
«Mange elever mangler grunnleggende forståelse av hvordan politikk og samfunn henger sammen.»
-
«Mange elever mangler grunnleggende forståelse av hvordan politikk og samfunn henger sammen.»
@markus Mange -voksne- har heller ikke denne grunnleggende forståelsen. Men det blir selvsagt ikke bedre om en aldri har fått sjansen til å lære.
-
@markus Mange -voksne- har heller ikke denne grunnleggende forståelsen. Men det blir selvsagt ikke bedre om en aldri har fått sjansen til å lære.
@torstein Det står i artikkelen at dei ungdomane som forstår verst har foreldre som heller ikkje bryr seg om samfunn og demokrati.
-
@markus Det ser er røynsla mi også etter å ha jobba nokre år i vidaregåande. Rein kunnskapsløyse er ein openberr faktor her. I dag kan du faktisk fint komma deg gjennom samfunnsfag utan å kunne noko særleg om verda. Samstundes er det mange som veit ein heil del om kor elendig stoda er i politikken mange stadar, og har trekt konklusjonen om at ein like gjerne kan erstatte demokratiet med "noko anna". -
T tanketom@tutoteket.no shared this topic