OK, ja: Mange danskere afskyr Mette F.
-
Men når kommentatorerne diskuterer om hun skal gå af glemmer de at der IMO er mindst lige så stor lede ved hendes flok af
racistiske,
autokratiske,
spytslikkende,
magtliderlige
Fucking minions.De er om ikke andet tainted by close association.
Jeg snakker Hummelgaard!, Wammen, Tesfaye, Vad, Bruus, Halsboe-Jørgensen, Raabjerg-Madsen, Dybvad osv osv
At foreslå en af dem som afløser!? giiit outtahere!
-
Men når kommentatorerne diskuterer om hun skal gå af glemmer de at der IMO er mindst lige så stor lede ved hendes flok af
racistiske,
autokratiske,
spytslikkende,
magtliderlige
Jeg snakker Hummelgaard!, Wammen, Tesfaye, Vad, Bruus, Halsboe-Jørgensen, Raabjerg-Madsen, Dybvad osv osv
Jeg hørte gudhjælpemig nogen i radioen foreslå Wammen eller Hummelgaard som afløser og tænkte "Worst Idea Ever".
Mr overvåg borgerne mac psykopatblik? Eller Wammen, som er totalt karisma-forladt og i den grad en håndlanger for den nuværende regering?
Det eneste bud jeg har set som virkede halvseriøst er Holbæks unge, meget populære borgmester: Christina Krzyrosiak Hansen. Hun har den fordel at hun er et landspolitisk ret ubeskrevet blad.
-
racistiske,
autokratiske,
spytslikkende,
magtliderlige
@BogWitch Lige på stående kan jeg ikke komme i tanke om en socialdemokrat i landspolitik, som jeg synes fremstår som et hæderligt menneske
.Jeg skal nok lige sige til, hvis jeg kommer i tanke om en. Bare lige... lad nu være med at holde vejret, ik.
-
@BogWitch Lige på stående kan jeg ikke komme i tanke om en socialdemokrat i landspolitik, som jeg synes fremstår som et hæderligt menneske
.Jeg skal nok lige sige til, hvis jeg kommer i tanke om en. Bare lige... lad nu være med at holde vejret, ik.
@tofticles Hahah! Præcis!
-
racistiske,
autokratiske,
spytslikkende,
magtliderlige
@BogWitch jeg tror at Socialakrobaterne kunne have godt af at få skiftet Mette Frederiksen + hangouts ud med en mere humanistisk (?) fløj.
Disclaimer : Jeg er ikke S-støtter, stemmer ikke på dem, og er af den (gammeldags) holdning at den sidste Ægte S'er døde med Anker Jørgensen.
-
@BogWitch jeg tror at Socialakrobaterne kunne have godt af at få skiftet Mette Frederiksen + hangouts ud med en mere humanistisk (?) fløj.
Disclaimer : Jeg er ikke S-støtter, stemmer ikke på dem, og er af den (gammeldags) holdning at den sidste Ægte S'er døde med Anker Jørgensen.
@aj42 Meget enig.
Jeg har aldrig stemt på dem. Men de fylder meget i dansk politik. Så det har været alarmerende at være vidne til deres skred mod højre. Min mor mener det tog sin begyndelse med Corydon.
Jeg har nu også altid haft et svagt punkt for Mogens Lykketoft må jeg indrømme.
-
@tofticles Hahah! Præcis!
@BogWitch @tofticles Altså - de, der er omkring statsministeren nu, er en flok DF'ere i fåreklæder (eller anæmiske Wammen), og de skal bare fucke hele vejen af.
Hmmm. Rahbek Juel fra Odense kunne godt fylde, ikke mindst med KL-forbindelserne? Jeg har hørt ham tale kommunernes sag imod regeringen, men derudover er jeg ikke helt sikker på, hvor han er. Jeg har aldrig hørt ham sige noget fremmedfjendsk, dog. -
@BogWitch @tofticles Altså - de, der er omkring statsministeren nu, er en flok DF'ere i fåreklæder (eller anæmiske Wammen), og de skal bare fucke hele vejen af.
Hmmm. Rahbek Juel fra Odense kunne godt fylde, ikke mindst med KL-forbindelserne? Jeg har hørt ham tale kommunernes sag imod regeringen, men derudover er jeg ikke helt sikker på, hvor han er. Jeg har aldrig hørt ham sige noget fremmedfjendsk, dog.@mjj @BogWitch @tofticles det er jo en kæmpe parti. Jeg er spændt på hvordan Magnus Barsøe udvikler sig. Han var cool som journalist, redaktør og forfatter...
Men Anyways: jeg er meget glad for at MF har samlet et folketing omkring oprustning og støtte til Ukraine. Uden MF er S blot magtgale DF'ere, men uden mindreværd.
-
@mjj @BogWitch @tofticles det er jo en kæmpe parti. Jeg er spændt på hvordan Magnus Barsøe udvikler sig. Han var cool som journalist, redaktør og forfatter...
Men Anyways: jeg er meget glad for at MF har samlet et folketing omkring oprustning og støtte til Ukraine. Uden MF er S blot magtgale DF'ere, men uden mindreværd.
Jeg mener det ER MF der er en magtgal DF'er. Og hun har fået alle de andre ud af skabet.
Hun har da om nogen stået for hele den taktik der var "stjæl DF's politik og vind valget'. Plus tilhørende skræmmekampagner om utryghed før hvert valg.Det sagt, jeg synes hendes støtte til Ukraine bestemt er en af de bedre ting ved hendes statsministerskab.