Jeg ser Matador.
-
Jeg ser Matador. Og jeg elsker det!
Note 1: har aldrig set serien sammenhængende i sin helhed. Men det her er hvad jeg vil kalde kvalitets-soap
Note 2: I morgen eftermiddag går jeg på juleferie. Jeg hænger i med neglene lige nu. Og det er bare virkelig nice at finde noget godt TV til den her venteposition
-
Note 1: har aldrig set serien sammenhængende i sin helhed. Men det her er hvad jeg vil kalde kvalitets-soap
Note 2: I morgen eftermiddag går jeg på juleferie. Jeg hænger i med neglene lige nu. Og det er bare virkelig nice at finde noget godt TV til den her venteposition
Note 3: OMG mængden af passivt aggressive kommentarer de her karakterer smider efter hinanden!?
Var det bare normalen for min mor og mormor? Det forklarer da et og andet.. -
Note 3: OMG mængden af passivt aggressive kommentarer de her karakterer smider efter hinanden!?
Var det bare normalen for min mor og mormor? Det forklarer da et og andet..@BogWitch Der bliver givet bundgas, der
. -
Var det bare normalen for min mor og mormor? Det forklarer da et og andet..Note 4: Holger Juul Hansen er lige så fremragende her som han er i Riget.
..og nu har jeg også lyst til at se Riget
-
Var det bare normalen for min mor og mormor? Det forklarer da et og andet..@BogWitch Det er jo bare en af de bedste serier produceret i Danmark nogensinde. Jeg så den med min 9-årige datter sidste år og hun elskede den. Min ven indførte sin finske hustru i dansk kultur, da hun flyttede her til med den.
PS: lækkert med så tidlig juleferie!!
-
@BogWitch Det er jo bare en af de bedste serier produceret i Danmark nogensinde. Jeg så den med min 9-årige datter sidste år og hun elskede den. Min ven indførte sin finske hustru i dansk kultur, da hun flyttede her til med den.
PS: lækkert med så tidlig juleferie!!
@tokeriis jeg havde opsparede feriedage. Og jøsses jeg er glad for dem nu!
-