Nabokatten legede med en stakkels muldvarp.
-
Nabokatten legede med en stakkels muldvarp. Den slap ikke væk, og muldvarpen forsøgte endda at grave sig ned under vores nyplantede hæk uden held. Der gik rimelig lang tid før katten tog den i munden og forhåbentlig aflivede den. Jeg stod ellers og overvejede om jeg skulle aflive den med spaden
-
Nabokatten legede med en stakkels muldvarp. Den slap ikke væk, og muldvarpen forsøgte endda at grave sig ned under vores nyplantede hæk uden held. Der gik rimelig lang tid før katten tog den i munden og forhåbentlig aflivede den. Jeg stod ellers og overvejede om jeg skulle aflive den med spaden
Samtidig fløj der en ørn(?) henover os alle tre.
-
@reynir vi havde en musefælde under køkkenvasken i en periode - af den slags der fangede dem levende.
Og så gik man ud i stalden til staldkattene og tømte den.
Det var vigtigt, at der var mere end én kat til stede, for så blev de dræbt på stedet og spist ellers gik der leg i den.
Det sidste havde jeg ikke behov for at bidrage til -
@reynir vi havde en musefælde under køkkenvasken i en periode - af den slags der fangede dem levende.
Og så gik man ud i stalden til staldkattene og tømte den.
Det var vigtigt, at der var mere end én kat til stede, for så blev de dræbt på stedet og spist ellers gik der leg i den.
Det sidste havde jeg ikke behov for at bidrage til@moozer ja, det var ikke sjovt at se den helt udmattet prøve at grave sig ned og gemme sig samtidig med at katten dasker den en gang i mellem så den piver
men jeg havde heller ikke meget lyst til at det var mig der skulle aflive den.
-
@reynir har lært at slå dyr ihjel pga kattene... er ikke specielt stor fan af, at de slæber halv-døde/syge fugle med hjem.
-
Samtidig fløj der en ørn(?) henover os alle tre.
@reynir det ligner en rød glente. Baseret på haleformen (det er nærmest den eneste rovfugl jeg kan genkende -netop pga halen
)
https://www.naturbasen.dk/art/176/roed-glente -
@reynir det ligner en rød glente. Baseret på haleformen (det er nærmest den eneste rovfugl jeg kan genkende -netop pga halen
)
https://www.naturbasen.dk/art/176/roed-glente@BogWitch ah! Fedt! Det ligner ret meget!
Når det er over en hvis størrelse tænker jeg 'ørn'. Jeg er rigtig dårlig til fugle!