Jeg håber virkelig ikke det er en kommunikationsrådgiver Pia Olsen har hyret.
-
Jeg håber virkelig ikke det er en kommunikationsrådgiver Pia Olsen har hyret. Alt ved den sag skriger dårlig moralsk dømmekraft, dårlig timing, dårlig strategi, dårlig håndtering.
Dernæst: øget befordringsfradrag? Fuck nu af hvor er det dumt at betale folk for at forurene.
-
Jeg håber virkelig ikke det er en kommunikationsrådgiver Pia Olsen har hyret. Alt ved den sag skriger dårlig moralsk dømmekraft, dårlig timing, dårlig strategi, dårlig håndtering.
Dernæst: øget befordringsfradrag? Fuck nu af hvor er det dumt at betale folk for at forurene.
@andreasio Særlig rådgiver, aka spindoktor. Primære arbejdsopgave er kommunikation med journalister. Yes, ironien er tyk her..
-
@andreasio Særlig rådgiver, aka spindoktor. Primære arbejdsopgave er kommunikation med journalister. Yes, ironien er tyk her..
-
@andreasio @je5perl man kan kun gætte på, hvad deres første opgave bliver... at lave spin omkring ansættelsen af spindoktoren

-
Jeg håber virkelig ikke det er en kommunikationsrådgiver Pia Olsen har hyret. Alt ved den sag skriger dårlig moralsk dømmekraft, dårlig timing, dårlig strategi, dårlig håndtering.
Dernæst: øget befordringsfradrag? Fuck nu af hvor er det dumt at betale folk for at forurene.
@andreasio I fht befordringsfradrag: det er bedre end nedsat benzinafgift. Det prioriterer landdistrikterne og de uden bil. Man har befordringsfradrag uanset om man vælger tog, bus eller benzinbil eller elbil.
-
@andreasio I fht befordringsfradrag: det er bedre end nedsat benzinafgift. Det prioriterer landdistrikterne og de uden bil. Man har befordringsfradrag uanset om man vælger tog, bus eller benzinbil eller elbil.
@tokeriis Det er ikke blevet dyrere siden sidst at transporterer sig. Så det svarer til en check til dem i landdistrikterne der har arbejde... I øvrigt er tankegangen forkert. Vi skal støtte offentlig transport måske, men ikke privatbiler
-
@tokeriis Det er ikke blevet dyrere siden sidst at transporterer sig. Så det svarer til en check til dem i landdistrikterne der har arbejde... I øvrigt er tankegangen forkert. Vi skal støtte offentlig transport måske, men ikke privatbiler
@andreasio Jeg siger ikke det er perfekt. Og ja, det muliggør også at folk på landet kan få et arbejde, for det findes ikke der. Det der mangler i regeringsgrundlaget er massiv opgradering af den offentlige transport uden for de store byer, så der er et reelt alternativ.
