Efter dagens 🇪🇺 afstemning om at gen-indføre #ChatControl 1.0 (frivillig masse scanning - ikke krypterede samtaler) har jeg omskrevet Bruce Schneier citat
-
Efter dagens
afstemning om at gen-indføre #ChatControl 1.0 (frivillig masse scanning - ikke krypterede samtaler) har jeg omskrevet Bruce Schneier citatHvis du tror, at teknologien vil løse dine (samfunds) problemer - forstår du ikke teknologi - og du forstår ikke dine problemer
¯\_(ツ)_/¯ -
Efter dagens
afstemning om at gen-indføre #ChatControl 1.0 (frivillig masse scanning - ikke krypterede samtaler) har jeg omskrevet Bruce Schneier citatHvis du tror, at teknologien vil løse dine (samfunds) problemer - forstår du ikke teknologi - og du forstår ikke dine problemer
¯\_(ツ)_/¯@cryptohagen I dag var en procedure afstemning om at stemme om #ChatControl på torsdag.
(Citatet er selvfølgelig helt på plads).
-
Efter dagens
¯\_(ツ)_/¯Men den vender begge veje:
Hvis du tror at teknologi (E2E encryption) løser problemer (privatliv) så forstår du ikke teknologi og du forstår heller ikke dine problemer.
-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic