I Scandinavian Congress Center (eller hvad de kalder sig i dag) er der mange ting man ikke må.
-
I Scandinavian Congress Center (eller hvad de kalder sig i dag) er der mange ting man ikke må.
(Billedet er blevet spejlvendt så teksten er læselig) -
(Billedet er blevet spejlvendt så teksten er læselig)@reynir Det kunne ellers være sjovt med en rulle-kælk ned ad alle rulletrapperne. Det står der teknisk set ikke, at man ikke må...
-
@reynir Det kunne ellers være sjovt med en rulle-kælk ned ad alle rulletrapperne. Det står der teknisk set ikke, at man ikke må...
@MThaastrup @reynir Sig lige til, inden du kaster dig ud i det. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at overvære din samtale med vagterne bagefter
-
@MThaastrup @reynir Sig lige til, inden du kaster dig ud i det. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at overvære din samtale med vagterne bagefter
-
@reynir Det kunne ellers være sjovt med en rulle-kælk ned ad alle rulletrapperne. Det står der teknisk set ikke, at man ikke må...
@MThaastrup jeg hører for mig Jack ass temaet allerede
-
(Billedet er blevet spejlvendt så teksten er læselig)@reynir jaja men her I singapore må man ikke have Durian frugt med i metroen og det koster op til 11.000dkk at ryge i en udendørs park