Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Sad og så denne video igår: https://youtu.be/ocxngraLbV0.

Sad og så denne video igår: https://youtu.be/ocxngraLbV0.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
5 Indlæg 3 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • kongputer@social.data.coopK This user is from outside of this forum
    kongputer@social.data.coopK This user is from outside of this forum
    kongputer@social.data.coop
    wrote sidst redigeret af
    #1

    Sad og så denne video igår: https://youtu.be/ocxngraLbV0. Jeg ved ikke om det er korruption, eller blot rendyrket kapitalisme, men at FIFAs dynamic pricing helt uden at kny prissætter billetter på deres eget sekundære marked til $2.3m pr. billet er altså ikke for spillets skyld. Det er blot for at lave så mange knaster som muligt.

    kongputer@social.data.coopK simonjust@mstdn.dkS 2 Replies Last reply
    0
    • kongputer@social.data.coopK kongputer@social.data.coop

      Sad og så denne video igår: https://youtu.be/ocxngraLbV0. Jeg ved ikke om det er korruption, eller blot rendyrket kapitalisme, men at FIFAs dynamic pricing helt uden at kny prissætter billetter på deres eget sekundære marked til $2.3m pr. billet er altså ikke for spillets skyld. Det er blot for at lave så mange knaster som muligt.

      kongputer@social.data.coopK This user is from outside of this forum
      kongputer@social.data.coopK This user is from outside of this forum
      kongputer@social.data.coop
      wrote sidst redigeret af
      #2

      Især når de tager 30% kommission (15% fra køber og 15% fra sælger) for salg af deres egne billetter, på deres eget sekundære marked. Vaskeægte double dipping.

      anport@mastodon.socialA 1 Reply Last reply
      0
      • kongputer@social.data.coopK kongputer@social.data.coop

        Især når de tager 30% kommission (15% fra køber og 15% fra sælger) for salg af deres egne billetter, på deres eget sekundære marked. Vaskeægte double dipping.

        anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
        anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
        anport@mastodon.social
        wrote sidst redigeret af
        #3

        @kongputer en regulær skandale - jeg ved ikke helt, hvor i et stort et omfang, jeg kommer til at boycutte denne vulgære slutrunde, men jeg vil da prøve at se så lidt som overhovedet muligt ... lidt ligesom sidst 🙂

        1 Reply Last reply
        0
        • kongputer@social.data.coopK kongputer@social.data.coop

          Sad og så denne video igår: https://youtu.be/ocxngraLbV0. Jeg ved ikke om det er korruption, eller blot rendyrket kapitalisme, men at FIFAs dynamic pricing helt uden at kny prissætter billetter på deres eget sekundære marked til $2.3m pr. billet er altså ikke for spillets skyld. Det er blot for at lave så mange knaster som muligt.

          simonjust@mstdn.dkS This user is from outside of this forum
          simonjust@mstdn.dkS This user is from outside of this forum
          simonjust@mstdn.dk
          wrote sidst redigeret af
          #4

          @kongputer @anport

          Well, FIFA ser intet problem i at leje kontor direkte af Trumpen. Med deres formue kunne de leje hvorsomhelst, og så ville det jo immervæk stadig se ud som om, man ikke blandede sport og politik... 😉

          https://www.theguardian.com/football/2025/jul/08/fifa-trump-tower-office-new-york-city-world-cup

          anport@mastodon.socialA 1 Reply Last reply
          0
          • simonjust@mstdn.dkS simonjust@mstdn.dk

            @kongputer @anport

            Well, FIFA ser intet problem i at leje kontor direkte af Trumpen. Med deres formue kunne de leje hvorsomhelst, og så ville det jo immervæk stadig se ud som om, man ikke blandede sport og politik... 😉

            https://www.theguardian.com/football/2025/jul/08/fifa-trump-tower-office-new-york-city-world-cup

            anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
            anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
            anport@mastodon.social
            wrote sidst redigeret af
            #5

            @simonjust @kongputer YIKES!

            1 Reply Last reply
            0
            Svar
            • Svar som emne
            Login for at svare
            • Ældste til nyeste
            • Nyeste til ældste
            • Most Votes


            • Log ind

            • Har du ikke en konto? Tilmeld

            • Login or register to search.
            Powered by NodeBB Contributors
            Graciously hosted by data.coop
            • First post
              Last post
            0
            • Hjem
            • Seneste
            • Etiketter
            • Populære
            • Verden
            • Bruger
            • Grupper