Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. Det er en absurd følelse, men jeg er (irrationelt) tilfreds med at Hormuz-strædet er lukket igen, simpelthen fordi jeg i den grad ønsker mig at alt går galt for Trump.

Det er en absurd følelse, men jeg er (irrationelt) tilfreds med at Hormuz-strædet er lukket igen, simpelthen fordi jeg i den grad ønsker mig at alt går galt for Trump.

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
32 Indlæg 15 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • tanyakaroli@expressional.socialT tanyakaroli@expressional.social

@mok0 Ja, jeg ved det, det er derfor det er dybt irrationelt at ønske at netop dette går galt for Trump.

mok0@mastodon.onlineM This user is from outside of this forum
    mok0@mastodon.onlineM This user is from outside of this forum
    mok0@mastodon.online
    wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli Må indrømme jeg har det samme ønske. At det går galt for Trump afhænger helt af om det paralyserede amerikanske politiske system, som har droppet at udøve den magt de har, vågner op og tager et ansvar. Indtil det sker bliver vi nødt til at antage at de støtter Trump's krigspolitik, og at de støtter de konsekvenser den har for verdens fattigste, som de i forvejen har droppet al økonomisk og materiel hjælp til. Det er så skamfuldt, svært at være vidne til det lands moralske forfald.

1 Reply Last reply
    0

@svuorela Ræsonnementet er fornuftigt - vi andre kan bare håbe at Vance fortsætter med at være så utålelig at han aldrig får genvalg.

klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.socialK This user is from outside of this forum
      klgn@expressional.social
      wrote sidst redigeret af klgn@expressional.social

@tanyakaroli @svuorela spørgsmålet er også, om det bliver meget bedre fremover. Det lader jo til, at Biden var undtagelsen. Så jeg tror, at vi skal forberede os på, at dette er det nye USA, og vi i Europa skal stå mere og mere i egen ret.

folfdk@helvede.netF 1 Reply Last reply
      0

Det er en absurd følelse, men jeg er (irrationelt) tilfreds med at Hormuz-strædet er lukket igen, simpelthen fordi jeg i den grad ønsker mig at alt går galt for Trump.

jramskov@helvede.netJ This user is from outside of this forum
        jramskov@helvede.netJ This user is from outside of this forum
        jramskov@helvede.net
        wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli Jeg håber der kommer lidt godt ud af det også 🤞
        Et Europa der bliver mere selvstændig og selvforsynende. Et solidt skub i skiftet til vedvarende energi - det duer ikke at være så afhængig af fossile brændstoffer og nu har vi faktisk teknologien til at gøre noget ved det.

tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
        0
        • jramskov@helvede.netJ jramskov@helvede.net

@tanyakaroli Jeg håber der kommer lidt godt ud af det også 🤞
          Et Europa der bliver mere selvstændig og selvforsynende. Et solidt skub i skiftet til vedvarende energi - det duer ikke at være så afhængig af fossile brændstoffer og nu har vi faktisk teknologien til at gøre noget ved det.

tanyakaroli@expressional.socialT This user is from outside of this forum
          tanyakaroli@expressional.social
          wrote sidst redigeret af

@jramskov det håber jeg virkelig også! Det kan ikke være tydeligere at vi skal frigøre os fra fossil energi.

1 Reply Last reply
          0

@pvrahbek Ja, han skal mærke hvordan alt han rører ved, bliver til lort (sorry).
            Nu læste jeg lige at dele af MAGA-folket er begyndt at tvivle på at attentatet mod ham i Butler var ægte. Det hele smuldrer.
            Jeg ved godt at folk siger at de aldrig vil bruge the 25th amendment, men hvad har de så den lovgivning til? Kom nu i gang!

jonasdahl@expressional.socialJ This user is from outside of this forum
            jonasdahl@expressional.social
            wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli @pvrahbek Aldrig før har et øre helet så godt. Ingen president har nogensinde haft et øre der er helet 100% efter at det er blevet ramt af et projektil.

pvrahbek@expressional.socialP 1 Reply Last reply
            0
            • klgn@expressional.socialK klgn@expressional.social

@tanyakaroli @svuorela spørgsmålet er også, om det bliver meget bedre fremover. Det lader jo til, at Biden var undtagelsen. Så jeg tror, at vi skal forberede os på, at dette er det nye USA, og vi i Europa skal stå mere og mere i egen ret.

folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.netF This user is from outside of this forum
              folfdk@helvede.net
              wrote sidst redigeret af

@klgn @tanyakaroli @svuorela

Det er virkelig svært at vide.

Jeg har ikke set mig nok ind i det amerikanske folks tanker og holdninger rundt omkring i de forskellige delstater, men jeg bider mærke i at Donald Trump ikke har vundet over en mandlig kandidat.
              Måske det har noget at sige?

1 Reply Last reply
              0
              • jonasdahl@expressional.socialJ jonasdahl@expressional.social

@tanyakaroli @pvrahbek Aldrig før har et øre helet så godt. Ingen president har nogensinde haft et øre der er helet 100% efter at det er blevet ramt af et projektil.

pvrahbek@expressional.socialP This user is from outside of this forum
                pvrahbek@expressional.socialP This user is from outside of this forum
                pvrahbek@expressional.social
                wrote sidst redigeret af pvrahbek@expressional.social

@Jonasdahl @tanyakaroli Lol ❤️
                >>Ingen kan hele deres øre som jeg kan. Lægerne sagde til mig, "Ingen kan hele deres øre, som dig", de sagde de aldrig har set noget lignende. Det er incredible. Unbelievable, really.<<

jonasdahl@expressional.socialJ 1 Reply Last reply
                0
                • pvrahbek@expressional.socialP pvrahbek@expressional.social

@Jonasdahl @tanyakaroli Lol ❤️
                  >>Ingen kan hele deres øre som jeg kan. Lægerne sagde til mig, "Ingen kan hele deres øre, som dig", de sagde de aldrig har set noget lignende. Det er incredible. Unbelievable, really.<<

jonasdahl@expressional.social
                  wrote sidst redigeret af

@pvrahbek @tanyakaroli nå ja, det er sådan ordlyden er 😀😂

1 Reply Last reply
                  0

suneauken@mastodon.worldS This user is from outside of this forum
                    suneauken@mastodon.world
                    wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli

Jeg forstår dig. Jeg skal dagligt minde mig selv om, at min fjendes fjende ikke nødvendigvis er min ven, og at det iranske regime er totalitært og umenneskeligt, og at jeg af hjertet ønsker dets undergang. For af mig selv reagerer jeg bare sådan "Iran >< Trump; Heja Iran!"

pmakholm@social.data.coopP 1 Reply Last reply
                    0
                    • suneauken@mastodon.worldS suneauken@mastodon.world

@tanyakaroli

Jeg forstår dig. Jeg skal dagligt minde mig selv om, at min fjendes fjende ikke nødvendigvis er min ven, og at det iranske regime er totalitært og umenneskeligt, og at jeg af hjertet ønsker dets undergang. For af mig selv reagerer jeg bare sådan "Iran >< Trump; Heja Iran!"

pmakholm@social.data.coopP This user is from outside of this forum
                      pmakholm@social.data.coopP This user is from outside of this forum
                      pmakholm@social.data.coop
                      wrote sidst redigeret af

@SuneAuken @tanyakaroli Men det gik jo godt sidst amerikanerne efterlod et magttomrum i regionen... Nej, vent lidt.

Altså sidst amerikanerne afsatte Irans regering gik det jo... Nå, heller ikke.

Selv hvis jeg lige lægger min refleksreaktion mod Trump på hylden, kan jeg simpelthen ikle se et resultat af amerikanske aggressioner der sættet det iranske folk i en god situation.

suneauken@mastodon.worldS 1 Reply Last reply
                      0
                      • pmakholm@social.data.coopP pmakholm@social.data.coop

@SuneAuken @tanyakaroli Men det gik jo godt sidst amerikanerne efterlod et magttomrum i regionen... Nej, vent lidt.

Altså sidst amerikanerne afsatte Irans regering gik det jo... Nå, heller ikke.

Selv hvis jeg lige lægger min refleksreaktion mod Trump på hylden, kan jeg simpelthen ikle se et resultat af amerikanske aggressioner der sættet det iranske folk i en god situation.

suneauken@mastodon.world
                        wrote sidst redigeret af

@pmakholm @tanyakaroli

Fuldstændig enig. Hvis det her var så let at løse, havde nogen nok løst det allerede.

1 Reply Last reply
                        0

rasmus91@fosstodon.orgR This user is from outside of this forum
                          rasmus91@fosstodon.orgR This user is from outside of this forum
                          rasmus91@fosstodon.org
                          wrote sidst redigeret af

@tanyakaroli jeg forstår præcis hvor du kommer fra. Men Iran er under alle omstændigheder en lorte situation.

Det gør nærmest ondt at tænke på alle de "almindelige mennesker" der sidder fast er sted mellem Trump og psykopaterne der styrer deres eget land.

tanyakaroli@expressional.socialT 1 Reply Last reply
                          0
                          • rasmus91@fosstodon.orgR rasmus91@fosstodon.org

@tanyakaroli jeg forstår præcis hvor du kommer fra. Men Iran er under alle omstændigheder en lorte situation.

Det gør nærmest ondt at tænke på alle de "almindelige mennesker" der sidder fast er sted mellem Trump og psykopaterne der styrer deres eget land.

tanyakaroli@expressional.social
                            wrote sidst redigeret af

@rasmus91 ja, det er hjerteskærende!

1 Reply Last reply
                            0
                            Svar
                            • Svar som emne
                            Login for at svare
                            • Ældste til nyeste
                            • Nyeste til ældste
                            • Most Votes

• Log ind