Byggeprojektet har stået stille i et par måneder.
-
Byggeprojektet har stået stille i et par måneder.
Vi havde planlagt at lave en del tømmerarbejde selv, men så ramte sygdome og det hele blev lidt for uoverskueligt.
Så nu har vi et tømmersjak gående i huset, så vi kommer videre. Det må være #EnGodTing
Men hvorfor skal de starte kl 7?
-
Byggeprojektet har stået stille i et par måneder.
Vi havde planlagt at lave en del tømmerarbejde selv, men så ramte sygdome og det hele blev lidt for uoverskueligt.
Så nu har vi et tømmersjak gående i huset, så vi kommer videre. Det må være #EnGodTing
Men hvorfor skal de starte kl 7?
@pmakholm
Eller kan de ikke må at lave sort arbejde om eftermiddagen?Alternativt kan de ikke nå at hente så tidligt som de gerne vil, for at få en hyggelig eftermiddag med dem og lave mad og handle ind.
Men dejligt at der kommer skub i tingene!