Er til en diskussion om AI og fra nu af gider jeg ikke høre mere om at folkemødet ikke også er for folket.
-
Er til en diskussion om AI og fra nu af gider jeg ikke høre mere om at folkemødet ikke også er for folket.
En langturschauffør er i gang med at stille spørgsmål om lønmodtagerperspektivet i AI. Før det var det fra en fra en NGO om åben data (min fortolkning jeg har glemt hvad den hed). Og en fra Deloitte spørger til klimatrykket og rettigheder. Tilhørerne er fra ca 15 til ca 80 år gamle. Tre forskere svarer. (Foto fra plakaten) #folkeKoefoed -
En langturschauffør er i gang med at stille spørgsmål om lønmodtagerperspektivet i AI. Før det var det fra en fra en NGO om åben data (min fortolkning jeg har glemt hvad den hed). Og en fra Deloitte spørger til klimatrykket og rettigheder. Tilhørerne er fra ca 15 til ca 80 år gamle. Tre forskere svarer. (Foto fra plakaten) #folkeKoefoed@Koefoed Måske langturschaufføren var @robert_grandt ?
-
@Koefoed Måske langturschaufføren var @robert_grandt ?
@sorenhave @robert_grandt ja. Det tror jeg faktisk.
-
@sorenhave @robert_grandt ja. Det tror jeg faktisk.
@Koefoed @sorenhave
Søren er skarp i dag på fjerndiagnostisering.Ros til Clement for at invitere på input fra tilhørere.
De fleste andre panel debatter levnede kun et enkelt eller to fra salen tid til spørgsmål.Så der er denne gang faktisk for lidt "folke" og for meget fætter/kusine snak i egen juice.
Clement var en undtagelse
-
@Koefoed @sorenhave
Søren er skarp i dag på fjerndiagnostisering.Ros til Clement for at invitere på input fra tilhørere.
De fleste andre panel debatter levnede kun et enkelt eller to fra salen tid til spørgsmål.Så der er denne gang faktisk for lidt "folke" og for meget fætter/kusine snak i egen juice.
@robert_grandt @sorenhave jeg synes at det er meget forskelligt. Og nogle gange er det jo også folket der står på scenen (fx tidligere i en debat om international adoption).
Men det fungerede godt med spørgsmål. Jo også fordi der var gode spørgsmål fra bl.a. dig. -
@Koefoed @sorenhave
@robert_grandt Tip (som jeg har fået fra en erfaren lobbyist): Hvis du har et interessant spørgsmål (også for andre, vel at mærke), så fang ordstyreren lige inden arrangementet og sig at hvis der åbnes for spørgsmål, har du et spørgsmål om …
De fleste ordstyrere kan godt lide ideen om spørgsmål, men kan være bange for hvad det fører til, så hvis de ved at de kan åbne med et fornuftigt spm, så er det win-win
-
@robert_grandt Tip (som jeg har fået fra en erfaren lobbyist): Hvis du har et interessant spørgsmål (også for andre, vel at mærke), så fang ordstyreren lige inden arrangementet og sig at hvis der åbnes for spørgsmål, har du et spørgsmål om …
De fleste ordstyrere kan godt lide ideen om spørgsmål, men kan være bange for hvad det fører til, så hvis de ved at de kan åbne med et fornuftigt spm, så er det win-win
@sorenhave øj, det er snedigt!
-
T tanyakaroli@expressional.social shared this topic