Jeg har haft lidt problemer med GPS-signalet på min cykeltur.
-
Jeg har haft lidt problemer med GPS-signalet på min cykeltur. Tidligere i dag hørte jeg også maskingeværskud. Det er lidt uhyggeligt.
(Afhængig af vindretningen kan vi nogle gange høre militærøvelser, men det er sjældent)
-
Jeg har haft lidt problemer med GPS-signalet på min cykeltur. Tidligere i dag hørte jeg også maskingeværskud. Det er lidt uhyggeligt.
(Afhængig af vindretningen kan vi nogle gange høre militærøvelser, men det er sjældent)
Her er ruten optaget tidligere og så nu i dag. Man kan se at GPS'en har været i udu meget af ruten.
-
Her er ruten optaget tidligere og så nu i dag. Man kan se at GPS'en har været i udu meget af ruten.
@reynir er du sikker på at du ikke bare har snydt lidt og taget en genvej
-
@reynir er du sikker på at du ikke bare har snydt lidt og taget en genvej
@benjamin jo helt klart det var langt nemmere at cykle igennem skov og krat
-
Igen var der problemer med GPS'en. Denne gang ligner det jeg var en fuld bi
Ruten på 1,5 km blev nu til 4,2 km iflg. GPS. -
Igen var der problemer med GPS'en. Denne gang ligner det jeg var en fuld bi
Ruten på 1,5 km blev nu til 4,2 km iflg. GPS.Dette indlæg er slettet! -
@reynir hvis gps på tlf?
min erfaring er at wifi skal være slået til. Gælder både iPhone og Android.Men nogle skove er det bare ikke muligt med godt dps signal på tlf.
Hvis der er en rigtig gps, så er det underligt.
-
@reynir hvis gps på tlf?
min erfaring er at wifi skal være slået til. Gælder både iPhone og Android.Men nogle skove er det bare ikke muligt med godt dps signal på tlf.
Hvis der er en rigtig gps, så er det underligt.
@alf149 ja, det er telefon. I anden runde kunne den godt fange GPS-signalet, og det har også fungeret fint før. Wifi var tændt, men jeg tænker der er begrænset med APs i skoven.