Har du fortalt Google at du gerne selv vil bestemme hvad der kan installeres på din telefon?
-
Har du fortalt Google at du gerne selv vil bestemme hvad der kan installeres på din telefon? Om mindre 3 måneder vil den blive låst når du opdaterer. Derefter bliver det enormt besværligt at installere apps fra uafhængige udviklere - men mindre de har betalt mafia afgift til Google.
https://keepandroidopen.org/da/187 tusind andre har skrevet under!
https://c.org/YjCsmHLh68 -
S sam@social.data.coop shared this topic
-
Har du fortalt Google at du gerne selv vil bestemme hvad der kan installeres på din telefon? Om mindre 3 måneder vil den blive låst når du opdaterer. Derefter bliver det enormt besværligt at installere apps fra uafhængige udviklere - men mindre de har betalt mafia afgift til Google.
https://keepandroidopen.org/da/187 tusind andre har skrevet under!
https://c.org/YjCsmHLh68@MrManor Jeg har underskrevet!
Så meget som jeg håber de ombestemmer sig, så tror jeg desværre ikke små 200 tusinde menneskers stemme gør den store forskel.Men hey, hvis de gennemfører det, så har vi endnu et argument til at få folk over på alternative OS'er.
-
@MrManor Jeg har underskrevet!
Så meget som jeg håber de ombestemmer sig, så tror jeg desværre ikke små 200 tusinde menneskers stemme gør den store forskel.Men hey, hvis de gennemfører det, så har vi endnu et argument til at få folk over på alternative OS'er.
enig @sam, jeg er heller ikke så naiv at jeg tror det gør en forskel. Men så har jeg da fortalt dem hvad jeg mener - inden jeg skifter til en Fairphone, eller måske en Jolla.
Som jeg snakkede med en anden om, det ender med at man altid skal have 2 telefoner med sig:
* Den leverandørejede som kun kommer ud af rf tasken når man skal bruge den.
* og den man selv styrer.