Jeg følger godt 40 hashtags her på Mastodon.
-
Jeg savner en måde så man, for en periode, kan fremhæve indlæg med en bestemt hashtag. som f.eks. #danmarkskifter i dag.
-
Jeg savner en måde så man, for en periode, kan fremhæve indlæg med en bestemt hashtag. som f.eks. #danmarkskifter i dag.
@mjack Det ville være en fin feature
-
@mjack Workaround: Skapa en lista som enbart innehåller den hashtagen, välj att följa den listan idag, eller, i webbklienten använd flerkolumnsläget och lägg den i en egen kolumn.
-
@mjack Workaround: Skapa en lista som enbart innehåller den hashtagen, välj att följa den listan idag, eller, i webbklienten använd flerkolumnsläget och lägg den i en egen kolumn.
Gode forslag, tak! Men en check box med "Highlight" ud for hver hashtag kunne være rart, og nemmere at forklare for nye brugere.
-
Fase 2: fremhæv #silentsunday på søndage
Fase 3: noget i retning af tags i macOS Finder, uden dog at dublere Lists funktionalitet