“Om du ikkje har bil, kva gjer du om du kjøper noko stort kvitevarer då?”“Eg.
-
“Om du ikkje har bil, kva gjer du om du kjøper noko stort kvitevarer då?”
“Eg. Har. Det. BAKPÅ! SYKKELEN!” -
“Om du ikkje har bil, kva gjer du om du kjøper noko stort kvitevarer då?”
“Eg. Har. Det. BAKPÅ! SYKKELEN!”(Det andre svaret er "kor ofte treng du ny vaskemaskin, eigentleg?" og "hallo? det er langt billegare å få noko heimkøyrd ein gong eller to for året enn å eige ein bil".) #SykkelTut
-
(Det andre svaret er "kor ofte treng du ny vaskemaskin, eigentleg?" og "hallo? det er langt billegare å få noko heimkøyrd ein gong eller to for året enn å eige ein bil".) #SykkelTut
@tanketom men hva med en stor vase da???!!! Hva med den?!
-
@tanketom men hva med en stor vase da???!!! Hva med den?!
@olemd Nei, faen, der tok du meg, det er faktisk umogKØDDA! DET ER SLIKT EG HAR SYKKELVOGN TIL!
-
@olemd Nei, faen, der tok du meg, det er faktisk umogKØDDA! DET ER SLIKT EG HAR SYKKELVOGN TIL!
@tanketom Jeg fleiper med at sykkelvogna er min stasjonsvogn
Triller den faktisk oftere enn å ha den bak en sykkel, da avstandene er i korteste laget til å gidde å feste den på en sykkel.Vurderer å selge denne vogna for å få en som kan brukes uten seter (eller legge setene helt flatt). Men må da finne en som også tåler litt mer vekt men som også kan trilles enkelt. Den må vel da bli kalt "Hi-ace'n".
-
(Det andre svaret er "kor ofte treng du ny vaskemaskin, eigentleg?" og "hallo? det er langt billegare å få noko heimkøyrd ein gong eller to for året enn å eige ein bil".) #SykkelTut
@tanketom Vi fant ut at vi kunne ha leiebil mange uker i året før det ble dyrere enn verditapet på egen bil. I tillegg slapp vi alt av vask, reparasjoner, skifte dekk, osv.