Skip to content
  • Hjem
  • Seneste
  • Etiketter
  • Populære
  • Verden
  • Bruger
  • Grupper
Temaer
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Kollaps
FARVEL BIG TECH
  1. Forside
  2. Ikke-kategoriseret
  3. I dag startar bryllaupsreisa vår!

I dag startar bryllaupsreisa vår!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Ikke-kategoriseret
togferie
10 Indlæg 4 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • markus@skvip.lolM This user is from outside of this forum
    markus@skvip.lolM This user is from outside of this forum
    markus@skvip.lol
    wrote sidst redigeret af

I dag startar bryllaupsreisa vår! Etter planen skal me innom 10 land, 2 av dei har eg aldri vore i før.

Me skal ete på vegansk Michelin-restaurant, me skal på konsert, og me skal ta tog nesten like høgt som Galdhøpiggen.

Det blir tri vekar med ei skikkeleg #togferie! Nett slik eg skreiv om når eg fyrste gong blei aktiv på Mastodon. 😄

markus@skvip.lolM anport@mastodon.socialA 2 Replies Last reply
    0
    • markus@skvip.lolM markus@skvip.lol

I dag startar bryllaupsreisa vår! Etter planen skal me innom 10 land, 2 av dei har eg aldri vore i før.

Me skal ete på vegansk Michelin-restaurant, me skal på konsert, og me skal ta tog nesten like høgt som Galdhøpiggen.

Det blir tri vekar med ei skikkeleg #togferie! Nett slik eg skreiv om når eg fyrste gong blei aktiv på Mastodon. 😄

markus@skvip.lol
      wrote sidst redigeret af

Me skal prøve oss på ei veldig strak reiserute som tek oss til Hamburg på 24 timar. Det har me ikkje prøvd oss på før for det høyrast så kjipt ut. Men no har me mykje meir erfaring med tog, og me har sett landet langs skjenane mellom Bergen og Hamburg ein del allereie.

#Togferie #TogTut

vegard_berget@tutoteket.noV 1 Reply Last reply
      0

Me skal prøve oss på ei veldig strak reiserute som tek oss til Hamburg på 24 timar. Det har me ikkje prøvd oss på før for det høyrast så kjipt ut. Men no har me mykje meir erfaring med tog, og me har sett landet langs skjenane mellom Bergen og Hamburg ein del allereie.

#Togferie #TogTut

vegard_berget@tutoteket.noV This user is from outside of this forum
        vegard_berget@tutoteket.no
        wrote sidst redigeret af

@markus Gleder meg til å følge! Hadde jeg reist fra Bergen tror jeg faktisk jeg hadde vurdert sterkt å ta ferge til Danmark.

Hva er ruta Oslo-Hamburg?

tanketom@tutoteket.noT 1 Reply Last reply
        0

anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
          anport@mastodon.socialA This user is from outside of this forum
          anport@mastodon.social
          wrote sidst redigeret af

@markus Have a very nice trip 👍

1 Reply Last reply
          0
          • vegard_berget@tutoteket.noV vegard_berget@tutoteket.no

@markus Gleder meg til å følge! Hadde jeg reist fra Bergen tror jeg faktisk jeg hadde vurdert sterkt å ta ferge til Danmark.

Hva er ruta Oslo-Hamburg?

tanketom@tutoteket.noT This user is from outside of this forum
            tanketom@tutoteket.no
            wrote sidst redigeret af

@vegard_berget @markus Vi skal forsøke oss på Skandinavia rundt første veka i juli. Tog Bergen-Oslo, tog Oslo-Gøteborg, båt Gøteborg-Fredrikshavn, så båt Hirtshals-Bergen. Korte etappar med overnatting kvar stad, for å teste reiselysta til treåringen.

vegard_berget@tutoteket.noV 1 Reply Last reply
            0
            • tanketom@tutoteket.noT tanketom@tutoteket.no

@vegard_berget @markus Vi skal forsøke oss på Skandinavia rundt første veka i juli. Tog Bergen-Oslo, tog Oslo-Gøteborg, båt Gøteborg-Fredrikshavn, så båt Hirtshals-Bergen. Korte etappar med overnatting kvar stad, for å teste reiselysta til treåringen.

vegard_berget@tutoteket.no
              wrote sidst redigeret af

@tanketom @markus Kjenner familier som reiser rundt på tog med barn, det er bare å starte tidlig så blir de vant til det.

markus@skvip.lolM 1 Reply Last reply
              0
              • vegard_berget@tutoteket.noV vegard_berget@tutoteket.no

@tanketom @markus Kjenner familier som reiser rundt på tog med barn, det er bare å starte tidlig så blir de vant til det.

markus@skvip.lol
                wrote sidst redigeret af

@vegard_berget @tanketom Me har møtt på overraskande mange barnefamiliar på våre reisar 😄

Spesielt ein britisk familie med to barn i Belgia satte inntrykk der dei sat og gjorde leksar på Eurostar.

0

@vegard_berget @tanketom Me har møtt på overraskande mange barnefamiliar på våre reisar 😄

Spesielt ein britisk familie med to barn i Belgia satte inntrykk der dei sat og gjorde leksar på Eurostar.

tanketom@tutoteket.no
                  wrote sidst redigeret af

@markus @vegard_berget Ja, eg har trua på at ho synest det blir bra, men vil ikkje utsetje ho for Bergen-Hamburg på 24 timar heilt enno. Så vi øver i år, så kan vi heller fare lengre neste gong 🙂

markus@skvip.lolM 1 Reply Last reply
                  0
                  • tanketom@tutoteket.noT tanketom@tutoteket.no

@markus @vegard_berget Ja, eg har trua på at ho synest det blir bra, men vil ikkje utsetje ho for Bergen-Hamburg på 24 timar heilt enno. Så vi øver i år, så kan vi heller fare lengre neste gong 🙂

markus@skvip.lol
                    wrote sidst redigeret af

@tanketom @vegard_berget Ville ikkje anbefala den turen til nokon som fyrste tur, trur eg 😅 Me tykkja det var nok å koma oss til Oslo vår aller fyrste tur, så Gøteborg, og så København.

Me har vurdert direkte til Zurich frå Hamburg òg, men me når diverre ikkje nattoget i Hamburg.

0

@tanketom @vegard_berget Ville ikkje anbefala den turen til nokon som fyrste tur, trur eg 😅 Me tykkja det var nok å koma oss til Oslo vår aller fyrste tur, så Gøteborg, og så København.

Me har vurdert direkte til Zurich frå Hamburg òg, men me når diverre ikkje nattoget i Hamburg.

tanketom@tutoteket.no
                      wrote sidst redigeret af

@markus @vegard_berget Både ho og vi har reist med tog (og båt!) før, men greit med nokre kvileskjær. Plan for komande år er Tyskland og/eller Nederland.

1 Reply Last reply
                      0
                      Svar
                      • Svar som emne
                      Login for at svare
                      • Ældste til nyeste
                      • Nyeste til ældste
                      • Most Votes

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.