Siste døgeret har eg sendt tre personar på Finn spørsmål om å kjøpe og når eg kan plukke opp.
-
Siste døgeret har eg sendt tre personar på Finn spørsmål om å kjøpe og når eg kan plukke opp. Ingen svarar.
Skjøner jo at ferie er ei greie, og at dei færraste Finn-selgjarar ikkje gjer det proft, men eg prøver berre å ikkje kjøpe alle gåvene til dottera sin fødselsdag nytt…
-
Siste døgeret har eg sendt tre personar på Finn spørsmål om å kjøpe og når eg kan plukke opp. Ingen svarar.
Skjøner jo at ferie er ei greie, og at dei færraste Finn-selgjarar ikkje gjer det proft, men eg prøver berre å ikkje kjøpe alle gåvene til dottera sin fødselsdag nytt…
@tanketom Finn burde virkelig hatt en "jeg er borte på ferie"-knapp, som pauser alle annonser. Har tenkt på det før, trengs både på sommer og i jul og påske
-
@tanketom Eg har ikkje fått melding
Kan det friste med eit dokkeservise i porselen? -
@tanketom Eg har ikkje fått melding
Kan det friste med eit dokkeservise i porselen?@Reea Altså… er det fint?